اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جایگاه ویژه تعاون در برنامه‌های «عبدالملکی» شایسته تقدیر است/ بهترین راه مشارکت مردم در اقتصاد، تعاونی‌ها هستند

رییس اتاق تعاون هرمزگان گفت: جایگاه ویژه بخش تعاون و نگاه راهبردی به این حوزه در برنامه‌های گزینه پیشنهادی آیت الله رییسی برای وزارت رفاه، کار و تعاون شایسته تقدیر بوده و افق روشنی پیش روی این حوزه قرار می‌دهد.

جایگاه ویژه تعاون در برنامه‌های «عبدالملکی» شایسته تقدیر است/ بهترین راه مشارکت مردم در اقتصاد، تعاونی‌ها هستند

عباس سالاری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: توسعه بخش تعاون بعنوان یکی از راهبردهای مهم تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند اجماع ملی و فراهم آوردن زمینه واقعی مشارکت بخش تعاون در اقتصاد است و این همت بلند دولت سیزدهم را در ارتقای جایگاه این بخش در اقتصاد ملی می‌طلبد.

وی عنوان داشت: نگاه ویژه آیت الله رییسی به مردمی ساختن امور مختلف و تجربه موفق ایشان در قوه قضاییه یک بارقه‌ای از امید و اعتماد را به همراه داشته است و مطلوب‌ترین بستر برای جاری ساختن نقش مردم در اقتصاد ملی در فضای کسب و کار و بخصوص در حوزه کارکرد تعاونی‌ها قابل تحقق است.

رییس اتاق تعاون هرمزگان با بیان این که رسیدن به اشتغال کامل در کنار توسعه عدالت اقتصادی و مشارکت مردم در اقتصاد با رشد بخش تعاون میسر است و نگاه ویژه آقای عبدالملکی گزینه پیشنهادی آقای رییسی برای وزارت کار، تعاون و رفاه را باید فصل تازه‌ای از ظهور و بروز بخش تعاون در اقتصاد کشور دانست که بدون شک با نگاه ویژه رییس جمهور شکلی عملی و عینی به خود خواهد گرفت.

سالاری ادامه داد: فعال سازی تعاونی های مرزنشین از طریق افزایش سهم آنها در اقتصاد محلی و مشوق های مالیاتی، افزایش نقش اتاق تعاون بعنوان پارلمان بخش تعاون در سیاستگزاری ها و اجرای برنامه های اقتصادی دولت و توجه به مهارت آموزی و انطباق آموزش‌های فنی حرفه ای با نیازهای بازار کار از جمله کانون‌های اصلی تمرکز دولت در بخش اقتصاد بخش تعاونی است که می‌تواند در خدمت کشور قرار گیرد.

وی واگذاری ایجاد بازارهای فروش محصولات مشاغل خانگی به تعاونی ها بجای شهرداری ها و توجه جدی به مشارکت تعاونی‌ها در بخش ساخت و ساز بعنوان لوکوموتیو اشتغال را از دیگر ظرفیت‌هایی برشمرد که بخش تعاونی می‌تواند در کشور به عنوان یکی از بخش‌های متکی به مردم بر عهده گرفته و به پیش برد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول