اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بخش خصوصی ۶۰۰ کپسول اکسیژن برای بیمارستان‌های خراسان رضوی تأمین کرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ۶۰۰ کپسول اکسیژن توسط بخش خصوصی برای بیمارستان‌های استان جهت استفاده بیماران کرونایی تأمین شد.

بخش خصوصی ۶۰۰ کپسول اکسیژن برای بیمارستان‌های خراسان رضوی تأمین کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مرتضی اشرفی اظهار کرد: تعداد‌ ۶۰۰  عدد کپسول ۴۰ لیتری توسط بخش خصوصی استان خریداری و روز گذشته وارد استان شد تا با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان‌های سطح استان برحسب نیاز توزیع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: همچنین ۱۰۰ کپسول دیگر نیز خریداری‌شده و در حال حمل به استان است و آمادگی خریداری تعداد بیشتری بر اساس اعلام کمیته نیازسنجی وجود دارد.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش مصرف اکسیژن استان هماهنگی لازم برای ورود اکسیژن مایع توسط استاندار با استان‌های دیگر انجام‌شده که ۲۰ تن دیروز به دانشگاه علوم پزشکی تحویل و تعدادی محموله دیگر در حال بارگیری و حمل به استان است.

اشرفی با قدردانی از مشارکت فعالان بخش خصوصی عنوان کرد: با توجه به اعلام نیاز بیمارستان‌های استان  به آب، در حال تهیه میزان نیاز اعلامی با مشارکت فعالان اقتصادی هستیم و در این راستا نیز روز گذشته  تعدادی بطری نیم لیتری تأمین و جهت توزیع تحویل دانشگاه شد.

وی یادآور شد: با توجه به اعلام نیاز مدیریت بحران استان به دستگاه‌های نوبت‌دهی در مراکز درمانی با همکاری بانک‌های استان تاکنون تعداد هشت دستگاه آماده شد که دو دستگاه در مراکز درمانی اعلامی نصب و آمادگی برای نصب مابقی دستگاه‌ها برحسب نیاز است و جای دارد در این خصوص از مدیران بانک‌های ملی، سپه و صادرات قدردانی کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی بابیان اینکه  محموله ۲۰ تنی اکسیژن روز گذشته در عسلویه بارگیری و حرکت کرد  تا یکشنبه به مشهد برسد، اذعان کرد: در این راستا یک محموله ۲۰ تنی امروز از فولاد مبارکه اصفهان بارگیری و یکشنبه به مشهد خواهد رسید.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول