اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آغاز محدودیت‌های جدی و جدید از امروز با منع ترددهای درون و برون استانی در کرمانشاه

فرمانده گروه کنترل عملیات ترافیکی پلیس راه استان کرمانشاه گفت: زمان اجرای اعمال محدودیت‌های کرونایی تعطیلات ماه محرم از ساعت ۱۲ امروز (یکشنبه، ۲۴ مردادماه) تا ساعت ۲۴ روز شنبه، پنجم شهریورماه اعلام شده است.

آغاز محدودیت‌های جدی و جدید از امروز با منع ترددهای درون و برون استانی در کرمانشاه

نصرت‌الله شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، درخصوص محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترددی مصوبه ستاد ملی کرونا، اظهار داشت: زمان اجرای اعمال محدودیت‌های کرونایی تعطیلات ماه محرم از ساعت ۱۲ امروز (یکشنبه، ۲۴ مردادماه) تا ساعت ۲۴ روز شنبه، پنجم شهریورماه اعلام شده است.

وی در توضیح محدوده اجرای این محدودیت، گفت: تمامی معابر درون و بیرون شهر و مراکز استان دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد؛ تمامی مبادی ورودی و خروجی شهرها، شهرستان‌ها و استان‌ براساس نقاط تعیین شده دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد  شامل این طرح هستند که با استقرار تیم‌های پلیس‌راه، راهور و حضور پررنگ‌تر عوامل انتظامی شامل تردد شبانه هم می‌شود.

فرمانده گروه کنترل عملیات ترافیکی پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای کنترل موارد معافیت از این طرح، گفت: تردد تمامی وسیله نقلیه اعم از شخصی به‌جزء ناوگان حامل کالای اساسی و فاسدشدنی و سوخت‌رسان در تمامی محورهای مواصلاتی سطح راه ممنوع است و همچنین تردد و فعالیت ناوگان حمل و نقل مسافری بین شهری با یک‌سوم پذیرش مسافر همراه خواهد بود.

وی در رابطه با مجوزهایی که تاکنون برای تردد صادر شده است، خاطرنشان کرد: تمامی مجوزهای قبلی فرمانداری و سایر دستگاه‌ها در این محدوده زمانی باطل است و صرفا مجوزهای ضروری جدید دارای تاریخ روز معتبر است.

شعبانی در خصوص جریمه‌های در نظر گرفته شده این طرح، گفت: خروج و ورود از و به شهرهای قرمز یک‌میلیون‌ تومان و شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان است.

وی در پایان از مردم خواست در راستای اجرای این محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها همکاری لازم را داشته باشند و خاطرنشان کرد: علاوه بر حضور نیروها در محورهای موصلاتی استان، دوربین‌ها هم فعال شده‌اند و با کنترل ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی، اعمال قانون انجام می‌دهند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول