اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

تعیین تعرفه های جدید« خدمات روانشناسی»/خدمات روانشناسی به «کالای لوکس» تبدیل شده است

رئیس سازمان روان شناسی از تصویب تعرفه های خدمات روانشناسی و مشاوره خبر داد و گفت:هم روانشناسان و مشاوران موظف به ارائه خدمات با تعرفه های تعیین شده هستند.

تعیین تعرفه های جدید« خدمات روانشناسی»/خدمات روانشناسی به  «کالای لوکس» تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،محمد حاتمی،رئیس سازمان روان شناسی و مشاوره در نشست خبری با اشاره به تصویب و ابلاغ تعرفه های روان شناسی ،گفت:تعرفه های روانشناسی و مشاوره در هیات دولت تصویب شد و در شورای عالی بیمه نیز مصوب شد.

وی با اشاره به ابلاغ تعرفه های روانشناسی و مشاوره از سوی هیات دولت،بیان داشت:بر اساس این تبلیغ خدمات روانشناسی توسط دارندگان مدرک دکتری به مدت ۴۵ دقیقه ۱۸۷هزار تومان و برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد به مدت ۴۵ دقیقه ۱۳۰ هزار تومان است.

رئیس سازمان نظام روانشناسی تاکید کرد:سازمان بهزیستی باید از این تعرفه‌های تعیین شده تبعیت کند و در مراکز این سازمان رعایت شود.

وی با تاکید بر اینکه همه روانشناسان و مشاوران موظف به رعایت تعرفه های اعلام شده هستند،گفت:از امروز این ابلاغیه وتعرفه های جدید اجرایی خواهد شد.

حاتمی اضافه کرد:مردم در صورت بروز تخلف در میزان دریافت می توانند با شماره تلفن ۶۶۹۰۳۵۴۴ تماس بگیرند.

رئیس سازمان نظام روانشناسی با بیان اینکه اکنون با توجه به شیوع کرونا در شرایط بحرانی قرار داریم،تصریح کرد:مردم د وران کرونا بشدت نیازمند خدمات روانشناسی هستند.

حاتمی با اشاره به اینکه این میزان تعیین شده برای تعرفه ها برای خدمات به صورت مجازی نیز تعیین شده است،ابراز داشت:بیش از ۹۰درصد مردم تمکن لازم برای پرداخت این میزان مبلغ خدمات را ندارند و به عبارتی خدمات روانشناسی و مشاوره کلایی لوکس شده است.

وی از پیشنهاد تحت پوشش قرار گرفتن خدمات روانشناسی در بیمه تکمیلی خبر داد و گفت:۸۰درصد مسیر پوشش بیمه ای پایه و تکمیلی این خدمات طی شده است.

رئیس سازمان نظام روانشناسی از واکسیناسیون تمامی روانشناسان درای پروانه خبر داد و گفت:تاکنون ۶هزار نفر از روانشناسان واکسینه شده اند.

حاتمی با اشاره به اثرات سو کرونا بر روان جامعه،یادآور شد:مصوبات باید ابهامات موجود در خصوص کرونا را رفع کند و از گروههای مرجع جامعه در این مسیر استفاده کنند.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب روانی جامعه در وران کرونا،افزود:از نظر شاخص های سلامت روان همه مردم از نظر سلامت روان دارای مشکلاتی هستند.

حاتمی با بیان اینکه همه پروتکل های کرونا باید پیوست سلامت روان داشته باشد،ادامه داد:سلامت روان در دوران  کرونا و پسا کرونا مسئله اول کشور است و آمار تلفات پس از این دوران در سلامت روان بیشتر خواهد بود.

وی از نبود کمیته سلامت روان کرونا در ستاد ملی مقابله با کرونا انتقاد کرد.

امین رفیعی پور،معاون آموزشی سازمان نظام روانشناسی با اشاره به اینکه هر روان شناس و مشاور باید برای فعالیت و خدمات خود از این سازمان پروانه داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول