اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

وسایل حمل و نقل عمومی شهرداری گرگان سیاهپوش شدند

مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری گرگان گفت: در آستانه ایام عزاداری امام حسین (ع) و فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی تمامی دستگاه‌های حمل و نقل عمومی شهرداری گرگان سیاهپوش شدند.

وسایل حمل و نقل عمومی شهرداری گرگان سیاهپوش شدند

فرزاد یعقوب‌زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: مراسم سیاهپوش کردن وسایل حمل و نقل عمومی شهرداری گرگان امروز در میدان شهرداری گرگان انجام شد.

وی تصریح کرد: به پاس احترام به ساحت مقدس امام حسین (ع) و با توجه به ایام محرم و فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی این کار انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳ هزار دستگاه تاکسی شهری، ۹۰ دستگاه اتوبوس، ۲ هزار دستگاه آژانس و یک‌هزار دستگاه سرویس مدارس در شهر گرگان در حوزه حمل و نقل عمومی و جابه‌جایی مسافران فعال هستند.

وی ادامه داد: در این مراسم علاوه بر سیاهپوش کردن وسایل نقلیه عمومی شهرداری، توزیع ماسک رایگان و ضدعفونی کردن وسایل حمل و نقل عمومی شهرداری گرگان نیز صورت گرفت.

یعقوب‌زاده گفت: با توجه به شیوع کرونا در استان و برای جلوگیری از تجمع و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تعدادی از این دستگاه‌ها به صورت نمادین سیاهپوش و ضدعفونی شده و مابقی دستگاه‌های حمل و نقل عمومی در بقیه ساعات روز انجام می‌شود.

انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول