اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اعلام آمادگی شهرداری تهران برای اختصاص سوله‌های بیشتر جهت انجام واکسیناسیون / حضور معاون خدمات شهری در صحن شورا

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به‌آغاز واکسیناسیون کارکنان شهرداری تهران گفت: شهرداری آماده است همه سوله‌های مدیریت بحران و سالن‌هایش را جهت انجام واکسیناسیون شهروندان در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد.

اعلام آمادگی شهرداری تهران برای اختصاص سوله‌های بیشتر جهت انجام واکسیناسیون / حضور معاون خدمات شهری در صحن شورا

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر اظهار داشت: امروز از یزدانی معاون خدمات شهری شهر تهران جهت ارائه گزارش در شورای شهر دعوت کرده‌ایم و مباحثی در این زمینه ارائه خواهد شد.

وی افزود: از روز گذشته در منطقه 16 تهران شرکت شهرسالم واکسیناسیون کارکنان شهرداری را آغاز کرده است و ما هم دیروز در خدمت برخی از همکاران بودیم و با آنها دیدار داشتیم.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: ان‌‌شاءالله که همه کارکنان شهرداری هر چه سریع‌تر در مقابل کرونا واکسینه شوند و برنامه‌ریزی داریم که همه کارکنان شورای شهر هم واکسیناسیون آنها صورت گیرد.

چمران گفت:‌شهرداری تهران آماده است همه سوله‌های مدیریت بحران و سالن‌هایش را جهت انجام واکسیناسیون شهروندان در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد همچنین شهرداری نیروهای خوبی دارد که در کنار بسیج می‌توانند دوستان نظارت بهداشت را در امر واکسیناسیون همراهی کنند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول