اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردی ولایی و جهادی با کارنامه موفق است

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را فردی ولایی و انقلابی با پشتوانه و تجربه موفق در بعد عملیاتی نام برد.

وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردی ولایی  و جهادی با کارنامه موفق است

پرویز اوسطی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: اعضای کابینه پیشنهادی آقای رئیسی از نیروهای انقلابی و ارزشی هستند که با تشکیل این کابینه تلاش برای حل مشکلات مردم بیشتر خواهد بوشد.

وی همچنین حجت عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را از نیروهای ولایی و انقلابی و جهادی از لحاظ اعتقادی عنوان کرد.

عضو مجمع نمایندگان مردم کردستان افزود: عبدالملکی در جایگاه معاونت اشتغال کمیته امداد کارنامه موفقی داشته است و این پشتوانه‌ای از لحاظ تجربه و عملیاتی بودن این وزیر پیشنهادی آقای رئیسی خواهد بود.

اوسطی خاطرنشان کرد: عبدالملکی در صورت رای‌آوری در مسند وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موفق عمل خواهد کرد و منشا خیر و برکت نه تنها برای مناطق کردنشین و غرب کشور، بلکه برای کل کشور خواهد بود.

وی تصریح کرد: مجمع نمایندگان استان کردستان و مناطق غرب کشور تلاش خواهیم کرد که آقای عبدالملکی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رای بیاورند که امیدواریم نمایندگان به این نیروی انقلابی و جهادی رای بدهند.

انتهای پیام/2330/70  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول