اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

شریف: در تامین اسپانسر برای تیم لیگ برتری فوتبال بانوان خراسان رضوی مشکل داریم

نائب رئیس بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: برخلاف برخی استان‌های کشور، خراسان رضوی در تامین اسپانسر برای تیم‌های ورزشی خود در مضیقه است و این امر سبب شده تنها سهمیه لیگ برتری فوتبال بانوان استان از دست برود.

شریف: در تامین اسپانسر برای تیم لیگ برتری فوتبال بانوان خراسان رضوی مشکل داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، تیم کیان نیشابور در فصل گذشته لیگ یک بانوان توانست با صعود به جمع هشت تیم برتر و پس از آن، کسب نتایج قابل قبول، به لیگ برتر باشگاه‌های کشور صعود کند تا تنها نماینده استان خراسان رضوی در لیگ برتر نام بگیرد. اما، اخبار شنیده شده حاکی از آن است که مالک کیان نیشابور قصد فروش امتیاز این باشگاه را دارد. به نظر می‌رسد باتوجه به نبود اسپانسر قوی در خراسان رضوی، امتیاز کیان نیشابور به استان‌های دیگر کشور واگذار شود که از دست دادن این فرصت طلایی برای فوتبال بانوان استان، لطمات جبران‌ناپذیری خواهد داشت.

فاطمه شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مشهد با بیان اینکه ماه پیش مدیرعامل باشگاه کیان نیشابور ادعا کرده بود از لحاظ اسپانسر و تامین هزینه‌ها مشکلی برای حضور در لیگ برتر ندارند اظهار کرد: متاسفانه هفته گذشته به هیئت فوتبال اعلام شده است که تامین اسپانسر میسر نشده و مالک قصد فروش امتیاز باشگاه را دارد.

نائب رئیس بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی با بیان اینکه به‌دلیل شرایط کرونایی و اقتصادی حاکم بر کشور و فقدان پوشش رسانه‌ای فوتبال بانوان، اسپانسر دلیل منطقی برای ورود به این عرصه نمی‌بیند، گفت: در این زمینه حتی شاهد آن هستیم تیم فوتبال آقایان پدیده هم با همین نوع مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند و اگر کمک‌های شهرداری مشهد نبود، با مشکلات بیشتری روبرو می‌شد.

وی همچنین افزود: ما حتی منتظر بودیم تیم پدیده از لحاظ اسپانسرینگ تعیین تکلیف شود تا تیم بانوان پدیده را هم در کنار تیم آقایان پایه‌ریزی کنیم اما نمی‌توانستیم قول تامین اسپانسر به مالک کیان نیشابور بدهیم و بعد درصورت عدم موفقیت، بدقول شویم و مالک برای فروش امتیاز باشگاه با مشکل روبرو شود.

شریف با بیان اینکه حضور تیم بانوان خراسان رضوی در بالاترین سطح فوتبال کشور مایه افتخار هیئت فوتبال می‌تواند باشد، خاطرنشان کرد: برخلاف استان‌هایی مثل اصفهان، تهران و حتی کرمان که به معنای واقعی کلمه باشگاه‌داری می‌کنند، استان خراسان رضوی شرایط مشابه برای باشگاه‌داری ندارد و از فوتبال بانوان حمایتی صورت نمی‌گیرد.

نائب رئیس بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی همچنین درخصوص عدم پرداخت پاداش برخی بازیکنان تیم کیان نیشابور از سوی مدیرعامل باشگاه گفت: پیگیری عدم پرداخت مطالبات یا پاداش‌ها در حیطه وظایف هیئت فوتبال نیست و هیئت فوتبال زمانی می‌تواند به این قضایا ورود کند که بصورت مکتوب شکایتی وصول گردد تا سلسله مراتب قانونی طی شود.

وی در پاسخ به وجود برخی گلایه‌ها در حوزه فوتبال بانوان تصریح کرد: هرگونه انتقادی باید سازنده، منطقی و بر مبنای دلیل و برهان باشد چراکه فوتبال خراسان رضوی در همه این سال‌ها خاک خورده بود و نه تیمی وجود داشت و نه لیگی اما ما توانستیم با برگزاری لیگ استان، سه تیم را به لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور معرفی کنیم که دو تیم به جمع هشت تیم صعود کردند و در نهایت کیان نیشابور هم به لیگ برتر رفت.

شریف افزود: ما حتی در رده‌ی جوانان نیز هفت بازیکن ملی پوش را به اردوی تیم ملی معرفی کرده‌ایم که در تاریخ فوتبال استان بی‌سابقه است و همچنین توانستیم برای اولین بار کوبل داوری تمام مشهدی را با برگزاری لیگ استانی داشته باشیم.

نائب رئیس بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی که سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتسال خراسان رضوی در لیگ برتر هم بوده است در خصوص آخرین اخبار و اطلاعات از حضور یا عدم حضور تیم فوتسال هیئت در فصل جدید مسابقات اظهار کرد: هیچ چیز هنوز مشخص نیست و تا زمانی که هیئت فوتبال در خصوص تیم‌داری تصمیمی نگیرد، انتخاب سرمربی و جذب بازیکن انجام نخواهد شد.

انتهای پیام/۷۰۰۶۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول