اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اعمال قانون ۷ هزار و ۷۳۷ خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته در خراسان رضوی

جانشین پلیس راه خراسان رضوی از اعمال قانون یک هزار و ۳۰۲ خودرو توسط پلیس راه استان خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۶ هزار و ۴۳۵ خودرو نیز توسط دوربین‌های راهنمایی و رانندگی در سطح جاده‌های استان شناسایی و جریمه شدند.

اعمال قانون ۷ هزار و ۷۳۷ خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته در خراسان رضوی

محمد قانعی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، از بازگشت یک هزار و ۵۹۴ خودرو در مبادی ورودی و خروجی شهر مشهد خبر داد و بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته همکاران ما به ۲ هزار و ۲۲۳ خودرو تذکر لسانی دادند و آنها را از تردد در جاده‌های مواصلاتی استان باز داشتند و یا نسبت به رعایت محدودیت‌ها و مقررات راهنمایی و رانندگی هشدار‌های لازم را به رانندگان خاطی ارائه دادند.

جانشین پلیس راه خراسان رضوی بیان کرد: به دلیل نادیده گرفتن تذکرات پلیس راهنمایی و رانندگی و همچنین عدم رعایت قانون ممنوعیت‌ انجام هرگونه سفر زمینی با خودرو شخصی، یک هزار و ۳۰۲ خودرو توسط همکاران ما اعمال قانون شدند.

وی افزود:همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ هزار و ۴۳۵ خودرو توسط دوربین‌های راهنمایی و رانندگی در سطح جاده‌های استان شناسایی و جریمه شدند.

قانعی‌نژاد مطرح کرد: ناوگان حمل‌ونقل عمومی از طرح ممنوعیت تردد در راه‌های مواصلاتی خراسان رضوی مستثنی‌ هستند، اما با این شرط که تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و بیش از ۶۰ درصد مسافر سوار نکنند و همچنین تمام مسافران مجهز به ماسک باشند در غیر این صورت طبق کمیسیون ماده ۱۱ اعمال قانون می‌شوند.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول