اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای طرح مبارزه با مخزن سالک در دامغان

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان گفت: اجرای سومین مرحله طرح مبارزه با مخزن سالک در این شهرستان آغاز شد.

اجرای طرح مبارزه با مخزن سالک در دامغان

بهراد پورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دامغان اظهار کرد: به همت واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان، اجرای سومین مرحله طرح مبارزه با مخزن سالک (جونده‌کشی) در روستاهای فاقد دهیاری این شهرستان آغاز شد.

وی افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان نخستین و دومین مرحله طرح مبارزه با مخزن سالک یا همان جوندگان را در خردادماه و تیرماه سال جاری به اجرا درآورد و این مرحله نیز از اواسط مردادماه آغاز شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان ادامه داد: سالک در شهرستان دامغان یک بیماری بومی و از نوع سالک روستایی (مرطوب) است.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: کاهش تعداد موارد بیماری سالک نیاز به عزم قوی و هماهنگی بین‌بخشی دارد و به‌منظور حصول نتیجه بهتر سایر ادارات و نهادهای مرتبط باید همگام با شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان، فعالیت‌های خود را در موعد مقرر انجام دهند تا شاهد اقدامات مؤثرتری در راستای کاهش موارد بیماری در سال جاری باشیم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول