اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تقویت مهارت آموزی از نیازهای اساسی جامعه است

استاندار قزوین در دیدار با علی اوسط هاشمی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، گفت: تقویت مهارت‌آموزی و ترویج فرهنگ مهارت از نیازهای اساسی جامعه ما به شمار می‌رود و باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

تقویت مهارت آموزی از نیازهای اساسی جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری، هدایت الله جمالی پور  استاندار قزوین در دیدار با علی اوسط هاشمی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، گفت: تقویت مهارت‌آموزی و ترویج فرهنگ مهارت از نیازهای اساسی جامعه ما به شمار می‌رود و باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی افزود: باید با استفاده از مهارت آموزی، نیروی انسانی خود را توانمند کنیم و در خدمت رشد و توسعه کشور قرار دهیم.

جمالی پور اظهار داشت: به دلیل ضعف در حوزه یادگیری و جدی نگرفتن مهارت هنوز از ظرفیت نیروی انسانی خود برای پیشبرد اهداف اقتصادی آنگونه که شایسته است بهره‌مند نشده‌ایم.

استاندار قزوین با بیان اینکه مهارت آموزی منجر به ارزش آفرینی و سرمایه‌سازی در جامعه می‌شود، گفت: زمانی در کسب و کارها و صنوف مختلف به موفقیت دست پیدا می‌کنیم که آموزش و کسب مهارت‌های جدید در بین نیروهای انسانی آن مجموعه به طور مستمر در حال به روزرسانی باشد.

جمالی پور خاطرنشان کرد: هر کشوری که در حوزه مهارت آموزی و تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر سرمایه‌گذاری کرده، به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است و این مهم باید مورد توجه دست اندرکاران کشور قرار بگیرد.

وی با اشاره به نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در تربیت نیروهای ماهر و آماده برای ورود به بازار کار، تأکید کرد: باید حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به جهت مأموریت‌ها و رسالت‌های حساسی که دارد افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول