اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

دستورالعمل ستاد ملی کرونا در مراسم عزاداری مورد توجه باشد

فرماندار نهاوند با بیان اینکه دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا در مراسم عزاداری ماه محرم مورد توجه باشد گفت: تمام هیئت‌ها باید در فضای باز عزاداری کنند.

دستورالعمل ستاد ملی کرونا در مراسم عزاداری مورد توجه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مراد ناصری بعد از ظهر امروز در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در این شهرستان اظهار کرد: تمام مواردی که از سوی ستاد ملی کرونا برای برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم عنوان شده لازم است مورد توجه هیات‌ها قرار گیرد و سازمان تبلیغات اسلامی نیز بر اجرای آنها نظارت داشته باشد.

وی افزود: با توجه به شرایط قرمز و بحرانی حال حاضر در سراسر کشور لازم است ضمن برگزاری عزاداری سرور و سالار شهیدان، سلامت مردم در اولویت باشد و رعایت نکات بهداشتی مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: طبق مصوبه ستاد کرونا تمام هیئت‌ها در فضای با اعم از حیاط مساجد و مدارس به عزاداری خواهند پرداخت و عزاداری در فضای بسته به خاطر حفظ سلامت مردم ممنوع است.

وی با بیان اینکه باید تمام موارد و دستورالعمل‌های ابلاغی توسط بخشداران در بخش‌ها و روستاها نیز کنترل و اجرا شود گفت: با متخلفانی که سلامت مردم را به خطر بیندازند مطابق قانون برخورد می‌شود.

ناصری اظهار داشت: به منظور جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا تمام مدیران برای برگزاری مراسم‌های عزاداری با حفظ سلامت مردم و عزاداران حسینی پای کار باشند.

وی با اشاره به تعطیلی و محدودیت‌های جدید گفت: با توجه به تعطیلی چند روزه در سراسر کشور و محدودیت جدید برای اصناف لازم است نظارت لازم بر تعطیلی اصناف مطابق با دستورالعمل مربوطه و همچنین محدودیتهای تردد اعمال شود.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول