اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح کتابخانه آیت‌الله بهاری در هفته دولت

فرماندار شهرستان بهار از بازگشایی کتابخانه آیت‌الله بهاری با ۸۰۰ متر مربع زیر بنا در هفته دولت خبر داد.

افتتاح کتابخانه آیت‌الله بهاری در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احسان قنبری ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار اظهار کرد: یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی همانند سال‌های قبل با قوت و قدرت در شهرستان بهار برگزار خواهد شد .

وی افزود: از همه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های فرهنگی انتظار می‌رود از ظرفیت‌های موجود برای برگزاری این جشنواره استفاده کنند تا شاهد حضور خوب مردم شهرستان در این جشنواره 

فرماندار شهرستان بهار تصریح کرد:  کتابخانه آیت‌الله بهاری با هدف تامین نیازهای مطالعاتی شهرستان آماده بهره‌برداری و استفاده کاربران است و آیین بازگشایی این کتابخانه در هفته دولت برگزار خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان نیز با بیان اینکه در هشت سال گذشته با رشد ۵۴ درصدی کتابخانه‌ها در سطح استان مواجه شدیم، اظهار کرد: در این مدت موفق شدیم از ظرفیت خیرین در این حوزه به خوبی استفاده کنیم. در همین راستا در مناطق مختلف به ویژه روستاها از خیرین خود روستا بهره برده و با همکاری بانک پاسارگاد و بنیاد برکت کتابخانه‌های بسیاری را احداث کردیم.

عاطفه زارعی افزود: در هفته دولت آیین بازگشایی کتابخانه آیت‌الله بهاری را پس از چندین سال تعطیلی خواهیم داشت، استحکام این بنا نیاز به تقویت داشت چراکه نگران ایمنی کاربران بودیم و امروز این این دغدغه برطرف شده است.

وی تصریح کرد: با بازگشایی این کتابخانه که با همت و همکاری فرمانداری انجام شد، به نیاز کاربران اهالی بهار پاسخ داده و امکان استفاده دائم برای علاقه‌مندان به مطالعه فراهم خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به اینکه کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار از کتابخانه‌های سرآمد در سراسر کشور هستند ادامه داد: امسال یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در حال برگزاری است که همواره در شهرستان بهار با اقبال مواجه شده است.

وی گفت: سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا ما نگران بودیم که میزان استقبال کاهش پیدا کند اما ۴۲ هزار نفر در سراسر استان به صورت مجازی در این جشنواره شرکت کردند.

زارعی اظهار کرد: امسال هم با همکاری ویژه بنیاد مهدویت استان به دلیل بخش ویژه این جشنواره که به امام زمان(عج) اختصاص دارد به برگزاری جشنواره خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول