اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

وام اشتغال به ۱۰۰۰ کارآفرین بوشهری در روستاها پرداخت شد

رئیس صندوق کارآفرینی استان بوشهر گفت: از اواخر سال ۹۷ تاکنون بیش از ۹۳۹ فقره تسهیلات با اعتبار ۷۲ میلیارد تومان در حوزه اشتغال روستایی در اختیار متقاضیان قرار گرفته شده است.

وام اشتغال به ۱۰۰۰ کارآفرین بوشهری در روستاها  پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدصادق حاجیانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید، مؤسسه غیرانتفاعی وابسته به نهاد ریاست‌جمهوری می‌باشد که بر اساس رویکرد حمایت دولتی از کسب‌وکارهای کارآفرینانه، مشاغل خرد و کوچک به‌خصوص زنان سرپرست خانوار و روستائیان ایجاد شده است.

رئیس صندوق کارآفرینی استان بوشهر گفت: از اواخر سال ۹۷ تاکنون تعداد ۹۳۹ فقره تسهیلات با اعتبار ۷۲ میلیارد تومان در حوزه اشتغال روستایی در اختیار  متقاضیان قرار گرفته شده که بیشتر کسب‌وکارهای خرد بوده که دوام و بقای بیشتری دارند.

وی افزود: در هشت سال اخیر تاکنون ۱۱ هزار و ۶۴۸ فقره تسهیلات با اعتبار ۲۳۴ میلیارد تومان در اختیار متقاضیان حوزه اشتغال به‌ویژه در روستاهای استان بوشهر قرار گرفته که ۱/۸ درصد تسهیلات کشوری است.

حاجیانی تصریح کرد: سود این تسهیلات برای شهرستان‌های مرزی چهار درصد و بقیه شهرستان‌های استان بوشهر ۶ درصد است که بدون سپرده‌گذاری قبلی می‌توانند از تسهیلات صندوق استفاده کنند.

رئیس صندوق کارآفرینی استان بوشهر گفت: بر اساس شاخص سرانه اشتغال وزارت کار و تعاون، حداقل بیش از ۵۰۰ نفر به صورت اشتغال پایدار در روستاها هستند اما در اجرا بیش این آمار مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول