اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

آغاز پویش «من حسینی‌ام در هیئت مدافعان سلامت می‌مانم» در دیر

مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: پویشی با عنوان «من حسینی‌ام در هیئت مدافعان سلامت می‌مانم» در ایام ماه محرم و راستای حمایت از مدافعان سلامت و کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا در شهرستان دیّر با معرفی فعالین این حوزه آغاز شد.

آغاز پویش «من حسینی‌ام در هیئت مدافعان سلامت می‌مانم» در دیر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، حسین ناظمیان‌پور پیش از ظهر امروز  در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پویشی با عنوان «من حسینی‌ام در هیئت مدافعان سلامت می‌مانم» در ایام ماه محرم و راستای حمایت از مدافعان سلامت و کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا در شهرستان دیّر با معرفی فعالین این حوزه آغاز شد.

مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: ارتقای فرهنگ شهروندی و کمک به کاهش شیوع کرونا در سطح جامعه و همچنین هدایت نیات خیّرین برای کمک به حوزه سلامت از اهداف این پویش است.

وی بیان کرد: در این پویش خیرین حوزه سلامت، هیئت‌امنا حسینیه و تکایایی که مراسم عزاداری امسال را طبق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار کردند، معرفی می‌شوند.

ناظمیان‌پور با بیان اینکه این پویش حرکتی نوع‌دوستانه برای کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است افزود: ماه محرم ماه یاری‌رسانی و اشاعه فرهنگ امر به معروف در سطح جامعه است که یکی از این موارد دعوت مردم به کمک به مدافعان سلامت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است تا با عنایت خداوند هر چه زودتر این بیماری در جامعه ریشه‌کن شود.

مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: عدم توجه شهروندان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کنترل این بیماری را سخت کرده است و باید از تمامی ظرفیت‌ها برای کنترل این بیماری بهره برد.

ناظمیان‌پور ادامه داد: انتظار است همه شهروندان دیری به پویش «من حسینی‌ام در هیئت مدافعان سلامت می‌مانم» بپیوندند و در جبهه کنترل کرونا و کمک به حوزه بهداشت و درمان، مدافعان سلامت را یاری دهند.

وی تصریح کرد: کادر بهداشت و درمان در این روزهای سخت و دشوار خسته‌اند و انتظار دارند مردم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از حجم کار و فعالیت آنها بکاهند وی تصریح کرد: کار و حرفه پاکبانان خدمات شهری به‌اندازه کافی سخت و دشوار است و مردم نباید به خاطر راحتی خود حجم کار و فعالیت این قشر زحمتکش را بیشتر کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول