اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

5 شهرک صنعتی در زاهدان، سیستان و کنارک ایجاد می‎‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: مطالعات ایجاد سه شهرک صنعتی در زاهدان و دو شهرک صنعتی در سیستان و کنارک در حال انجام است.

5 شهرک صنعتی در زاهدان، سیستان و کنارک ایجاد می‎‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، صبح امروز علیرضا راشکی با حضور در دفتر خبرگزاری فارس با خبرنگاران این مجموعه رسانه‌ای دیدار کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان با اشاره به تاثیرگذاری رسانه‌ها در زمینه‌های مختلف در جامعه، بر انتشار بیشتر رویدادهای اقتصادی و صنعتی در استان تاکید کرد.

وی ضمن قدردانی از عملکرد خبرگزاری فارس در حوزه‌های مختلف در سیستان و بلوچستان، بیان کرد: خبرگزاری فارس یکی از رسانه های موفق است که مسیر پیوسته و درستی را طی می‌کند.

راشکی در ادامه به تشریح اقدامات و فعالیت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان پرداخت و گفت:  با توجه به وجود شهرستان های جدید، مطالعات راه‌اندازی چهار ناحیه جدید در زرآباد، بمپور، تفتان و قصرقند انجام شده است و پیگیر دریافت زمین هستیم.

وی با بیان اینکه توسعه شهرک‌های صنعتی را در دست اقدام داریم، افزود: مطالعات ایجاد سه شهرک صنعتی در زاهدان و دو شهرک صنعتی در سیستان و کنارک در حال انجام است. 

این مسؤول ادامه داد: از سال 89 تاکنون، اقدامات و بسترهای جدیدی انجام دادیم، چند واحد صنعتی که از اواخر سال 80 به نواحی شهرک های صنعتی منتقل شد را افزایش و توسعه دادیم، با فرمانداری های مربوطه نیز هماهنگی های لازم انجام شده است.

وی گفت: احیا واحدهای تولیدی نیمه فعال و غیرفعال در دستور کار مجموعه شهرک‌های صنعتی قرار دارد و تمام تلاشمان بازگرداندن این واحدها به چرخه تولید و ایجاد اشتغال است.

 

انتهای پیام/3139

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول