اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پیشگامی طلاب جهادگر شاهرودی در کمک به کادر درمان+ تصاویر

طلاب و روحانیون جهادی شهرستان شاهرود در بیمارستان امام حسین (ع) حضور یافتند و برای مقابله با شیوع کرونا و کمک به کادر درمان پیشگام شدند.

پیشگامی طلاب جهادگر شاهرودی در کمک به کادر درمان+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، گروه‌های جهادی ثقلین و ام‌ابیهای طلاب و روحانیون شهرستان شاهرود به کمک کادر درمان در بیمارستان امام حسین (ع) مرکز بستری بیماران مبتلا به کرونا در شرق استان سمنان شتافتند.

در پیک پنجم کرونا، شیوع این ویروس چند ده برابر شده و تعداد مبتلایان نیز از پیک‌های دیگر بیشتر و مراکز درمانی و پزشکی هر روز مملو از جمعیت مراجعه‌کننده است و کادر درمان تمام تلاش خود را در خدمت‌رسانی به کار گرفته؛ اما باید به آن‌ها کمک کرد تا بتوانند بهتر خدمت کنند.

در شهرستان شاهرود از ابتدای شیوع کرونا، بسیجیان و گروه‌های جهادی در تلاش برای کمک به کادر درمان پیش‌قدم بودند و امروز هم که نیاز است، طلاب و روحانیون جهادی شاهرود به کمک کادر درمان شتافتند و در بیمارستان امام حسین (ع) هر کاری از دستشان برمی‌آید، انجام می‌دهند.

این طلاب جهادگر از خدمت در بخش آشپزخانه تا کمک و ایجاد روحیه و پذیرایی از بیماران و کارهای خدماتی را انجام می‌دهند و در راستای کمک و روحیه دادن به کادر درمان از کوششی دریغ نمی‌کنند.

این کمک‌ها همه در راستای کم کردن آلام کادر درمان است و در این ۱۵ ماه نیز تمام تلاش نیروهای جهادی در این مسیر بوده و مردم نیز باید همراهی کنند تا این ویروس ریشه‌کن شود.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول