اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بانوی زنجانی به یاد شهدا، خانه خود را وقف مدرسه‌سازی کرد

بانو حاجیه معصومه اقسامی، از خادمان و ذاکران حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) 6 دانگ عمارت خود به ارزش تقریبی 40 میلیارد ریال واقع در اراضی پایین‌کوه را به یاد شهدای دانش‌آموز برای ساخت مدرسه، به صورت صلح عمری وقف مجمع خیّرین مدرسه‌ساز کرد.

بانوی زنجانی به یاد شهدا، خانه خود را وقف مدرسه‌سازی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، همزمان با ماه محرم‌ بانوی زنجانی منزل خود را به نیت شهدای دانش‌آموز استان وقف مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان کرد.
 بانو حاجیه معصومه اقسامی، از خادمان و ذاکران حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و از شاگردان مجتهده مطهره خانم حکمی (واقف درمانگاه حکمی)، ۶ دانگ عمارت خود به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال واقع در اراضی پایین‌کوه را برای ساخت مدرسه، به صورت صلح عمری وقف مجمع خیّرین مدرسه‌ساز کرد.
 گفتنی است، این عمارت پس از تبدیل به احسن با نظارت وصی واقف، در ناحیه 2 زنجان تبدیل به مدرسه خواهد شد.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان پیش از این در زمینه خیرین مدرسه ساز در استان با قدردانی از خیرین مدرسه ساز، اظهار کرد: تعهد خیرین با توجه به افزایش اعتبارات مشارکت‌های مردمی و انگیزه پیدا کردن آنان برای مشارکت در امر مدرسه سازی استان زنجان در سال‌های اخیر بهبود یافته است.

جهانگیر صفری با اشاره به اینکه تعهد خیرین در سال ۱۳۹۸، ۸۷ میلیارد ریال بود، بیان کرد: این مبلغ در سال ۱۳۹۹ به بیش از ۱۹۰ میلیارد ریال رسیده که رشد ۱۱۸ درصدی دارد.

وی با تاکید بر اینکه در واقع می‌توان گفت، هیچ پروژه خیریه‌ای رها شده در سطح استان وجود ندارد، گفت: کمک خیرین در ساخت مدرسه می‌تواند موجب حل مشکل کمبود مدرسه در زنجان به ویژه در شهرک‌های اقماری شود.

گفتنی است، کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان طی ماه‌های آینده به میزبانی شهر زنجان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/73009/ق/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول