اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مازندران در وضعیت سیاه کرونایی قرار دارد/ چرا در اعمال محدودیت‌ها کوتاهی می‌شود؟

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: مازندران روزهای سیاه کرونایی را دارد تجربه می‌کند و سؤال مردم از ستاد کرونا این است چرا در اعمال محدودیت‌ها کوتاهی می‌کنید؟ حتی یک روز تعلل در اعمال محدودیت‌ها موجب وارد شدن خسارات جبران‌ناپذیر به استان می‌شود.

مازندران در وضعیت سیاه کرونایی قرار دارد/ چرا در اعمال محدودیت‌ها کوتاهی می‌شود؟

منصورعلی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در استان مازندران، اظهار کرد: رشد صعودی آمار مبتلایان به کرونا و مرگ هم‌استانی‌های عزیزمان طی هفته‌های اخیر بسیار نگران کننده است.

وی افزود: در بسیاری از بیمارستان‌ها امکانات کافی برای پذیرش بیماران کرونایی وجود ندارد و متولیان امر بهداشت و درمان کشور می‌بایست پاسخگوی نیاز بیماران باشند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از توجه نشدن به اعمال محدودیت‌های کرونایی در مازندران، گفت: ستاد ملی کرونا باید محدودیت‌های جدی‌تری برای مقابله به شیوع ویروس کرونا درنظر بگیرد.

زارعی به فوت ۳۰۰ مازندرانی طی یک هفته اخیر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: اگر محدودیت‌های کرونایی پیشین جواب می‌داد اکنون شاهد فوت ۳۰۰ مازندرانی بر اثر این ویروس منحوس نبودیم، پس این محدودیت‌ها پاسخگو نیست و باید محدودیت‌های جدی‌تری لحاظ شود.

وی خواستار تعطیلی ادارات و قرنطینه کردن شهرها برای جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا در مازندران شد و بیان کرد: باز بودن ادارات و ورودی‌های استان و شهر به انتقال کرونا کمک می‌کند و در شرایط بحرانی اخیر باید جلوی ترددهای غیرضروری گرفته شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مازندران روزهای سیاه کرونایی را دارد تجربه می‌کند و سؤال مردم از ستاد کرونا این است چرا در اعمال محدودیت‌ها کوتاهی می‌کنید؟ حتی یک روز تعلل در اعمال محدودیت‌ها موجب وارد شدن خسارات جبران‌ناپذیر به استان می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۱/غ/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول