اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بازدید جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) از مناطق عشایری چادگان+ تصاویر

جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با حضور در بخش چنارود شهرستان چادگان پای صحبت عشایر این منطقه نشست.

بازدید جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) از مناطق عشایری چادگان+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار علی مقواساز در حاشیه بازدید از عشایر منطقه چادگان اظهار داشت: امروز به نام شهید شاخص عشایری الله‌کرم محمود صالحی است که در کل کشور هم شناخته و شاخص شده است، ضمن بازدید از مناطق عشایری در جریان مشکلات عشایر و شرایط زندگی آن‌ها قرار گرفتیم.

جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به وظایف سپاه و بسیج بیان داشت: یکی از وظایف و رسالت اصلی سپاه و بسیج کمک به مردم و دست‌گیری مردم است. در این سفر در خدمت عشایر بودیم، کسانی که واقعا در این کشور زحمات فراوان کشیده‌اند و به گفته مقام معظم رهبری ذخایر این کشور و فداکارترین مردم هستند.

عشایر تولیدات دام و کشاورزی در کشور را افزایش می‌دهند

وی با تاکید بر زحمات عشایر ادامه داد: کسانی که پای کشور ایستادند، در این کوه و کمر و روستاها و راه‌های دور و صعب‌العبور از جان و خانواده هزینه می‌کنند و در حوزه دام و کشاورزی، اتفاقات بزرگی را بدون هیچ منتی رقم می‌زنند.

مقواساز با اظهار امیدواری برای حل مشکلات عشایر، عنوان داشت: بعد از این بازدید آنچه در حیطه وظایف و مسوولیت‌های بسیج و سپاه است را پیگیری می‌کنیم و گروه‌های جهادی بحث تعمیر خانه‌ها را پیگیری می‌کنند، همچنین رساندن تانکر آب و مطالبه‌گری مشکلات اداری از دستگاه‌ها نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان در پایان گفت:امیدوارم بتوانیم اتفاق خوبی برای عشایر منطقه در حدی که اختیاراتمان هست رقم بزنیم و باعث شادی روح همه‌ شهیدان به ویژه این شهید شاخص باشیم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۶/آ ۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول