اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تولید واکسن ایرانی باعث افزایش حسد و کینه دشمنان شد/برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی(ع) با رعایت کامل پرتکل‌ها

امام جمعه پردیس گفت: حسد و کینه دشمنان از موفقیت عملی دانشمندان ایرانی در تولید و تزریق واکسن باعث شد به این دستاورد هجمه و التماس برای فروش واکسن کنند.

تولید واکسن ایرانی باعث افزایش حسد و کینه دشمنان شد/برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی(ع) با رعایت کامل پرتکل‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که با حضور پرشور نمازگزاران و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در مسجد الغدیر فاز ۴ شهر پردیس برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و بیان مناسبت‌ها، اظهار‌ کرد: هفته پیش دولت مردمی و انقلابی کار خود را آغاز کرده و امیدواریم اولین اولویت این دولت برنامه ریزی برای رفع مشکلات اقتصادی مردم باشد و نمایندگان مجلس نیز با دقت و سرعت پاسخ وزرای معرفی شده را بدهند تا مشکلات کشور مانند ارزش پول ملی، گرانی و اشتغال جوانان پیگیری و مردم لذت این دولت را بچشند.

وی با اشاره به سخنان رهبری در خصوص کرونا، گفت: کرونا‌ امروز در کشور می‌تازد و جهش کرونا باعث شده خانواده‌های بسیار زیادی درگیر آن شوند و ما نیز تلاش کردیم فارغ از رعایت کامل پروتکل‌های‌بهداشتی نماز جمعه در فضای باز برگزار شود، اما با گرمای شدید هوا امکان این کار وجود نداشت، لذا تلاش می‌کنیم از هفته آینده نماز جمعه شهرستان در فضای باز برگزار شود.

امام جمعه پردیس بیان کرد: با تولید واکسن داخلی، دشمنان حسد فراوان کردند زیرا می‌خواستند از این طریق کشور و ملت را به زانو در بیاورند اما امروز التماس می‌کنند که واکسن بدهیم‌.

حسینی با بیان اینکه امروز قدردان نعمت ولایت هستیم زیرا با این اقدامات تفکرات دشمنان را خنثی کردند، تاکید کرد: نیروی‌های انقلابی، هیأت، مساجد، بسیج، سپاه، خیرین و... در طرح کمک مومنانه کمک کردند تا شهرستان کارنامه خوبی در این زمینه داشته باشد.

وی در خصوص برگزاری مراسم‌های مذهبی در پردیس ابراز کرد: هیأت‌ها غالباً مراعات‌های لازم را داشتند و به هیأتی که کمی کوتاهی‌هایی داشتند نیز توسط اداره تبلیغات اسلامی تذکرات لازم داده شده است و خوشبختانه هیأت نیز همراهی خوبی داشتند.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه امروز مراسم شیرخوارگان حسینی(ع) در سه شهر بومهن، پردیس و جاجرود در فضای باز و با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد، بیان کرد: رزمایش و قرارگاه خدمت رسانی در پردیس بسیار خوب عمل کردند و هزاران بسته معیشتی و کمک‌های درمانی به شهروندان داده شد.

حسینی در خصوص واکسیناسیون عنوان کرد: دشمنان ما را در خصوص تأمین واکسن اذیت کردند، اما امروز می‌توانیم واکسن داخلی را صادرات کنیم و بسیاری از مردم نیز خواهان تزریق واکسن ایرانی هستند و دشمن نیز به توانمندی علمی کشورمان پی برده و درخواست فروش واکسن را داده و به دنبال تخریب واکسن داخلی و رهبری است‌.

وی ادامه داد: اگر‌ مدیریت مقام معظم رهبری را نداشتیم مرگ و میر حاصل از این بیماری منحوس در کشور چند برابر آمار موجود می‌شد و با مدیریت رهبری به تولید واکسن داخلی رسیدیم و دشمنان مدام در حال هجمه وارد کردن هستند و باید مراقب باشیم.

امام جمعه پردیس بیان کرد: با تلاش بسیجیان طرح شهید سلیمانی در پردیس خوش درخشید و امروز سپاه آمادگی همه جانبه و حمایت خود را از این طرح اعلام کرده تا واکسیناسیون به نحو عالی انجام شود.

حسینی با اشاره به جایگاه والای امر به معروف و نهی از منکر، گفت: امر به معروف و نهی از منکر ضامن سعادت و سلامت جامعه است و اگر منکرات را ببینیم و حرکتی نکنیم یعنی با آن موافق هستیم و این جنگ با خدا است و مسؤولان و مردم نیز در کنار هم وظیفه انجام این فرائض را دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  اقدام سفیر انگلیس و روسیه روزهای اشغال و تحقیر ملت ایران را زنده کرد و سفیر انگلیس که کارنامه خوبی ندارد باید توسط دولت ایران چنان تنبیه شود که دیگر از اینگونه رفتارها انجام ندهد، همچنین رفتار سفیر روسیه نیز دور از انتظار بود و باید با صراحت از ملت ایران معذرت خواهی کرده و دولت روسیه نیز سفیر خود را توجیه کند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول