اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف 467 کیلو تریاک از دو خودروپراید در میناب

فرمانده انتظامی استان گفت: با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی شهرستان میناب در بازرسی از 2 دستگاه خودرو پراید 467 کیلو تریاک کشف و ضبط شد.

کشف 467 کیلو تریاک از دو خودروپراید در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان میناب با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به این شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. 

وی افزود : مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل چند اکیپ مجهز به محل مورد نظر در یکی از روستاهای شهرستان اعزام و با گشت زنی در محور به 2دستگاه خودرو پراید مورد نظر دستور توقف دادند. 

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: خودروها بدون توجه به دستور پلیس با سرعت زیاد اقدام به فرار کرده که در اقدامی سریع هردو خودرو متوقف و در بازرسی از آنها467 کیلو و 200گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودروها جاساز شده بود، کشف کردند. 

بنابر اعلام فرماندهی انتظامی هرمزگان، در این رابطه 2 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول