اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دود بی‌توجهی مسکن و شهرسازی به چشم شهروندان دهدشت می‌رود/ از فراموشی بازآفرینی شهری تا فاضلاب مسکن مهر

شهردار دهدشت گفت: اداره کل مسکن و شهرسازی نسبت به مطالبات شهروندان دهدشت در اجرای پروژه‌ها همکاری و تعامل ندارد.

دود بی‌توجهی مسکن و شهرسازی به چشم شهروندان دهدشت می‌رود/ از فراموشی بازآفرینی شهری تا فاضلاب مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه،  احسان تابش‌نژاد شامگاه پنج شنبه در نشست تجلیل از خبرنگاران در ییان عملکرد شهرداری دهدشت طی مدت تصدی خود اظهار داشت: با وجود مشکلات مالی و نبود درآمد پایدار پرداخت حقوق پرسنل اعم از کارکنان و نیروهای خدمات شهری بروز شد. 

شهردار دهدشت گفت: ساماندهی ورودی‌های شهر به عنوان مطالبه شهروندان از همان ابتدا در دستور کار قرار گرفت و با تلاش‌های صورت گرفته اقداماتی در ورودی از سمت چرام،  سوق و بهبهان انجام گرفت. 

تابش‌نژاد زیرسازی، جابجایی تیرهای برق و رفع معارضات، جدول‌کشی و روشنایی را از عمده کارهای انجام شده در ورودی دهدشت-چرام اعلام کرد. 

وی اضافه کرد: شبکه روشنایی ورودی از سمت سوق به طول یک کیلومتر با هزینه ۲۰۰میلیون تومان اجرا شد. 

تابش‌نژاد همچنین رنگ‌آمیزی معابر و بلوارها به طول ۳۵کیلومتر را از دیگر اقدامان زیباسازی شهر دهدشت برشمرد. 

وی گفت: کارخانه سنگ‌شکن و آسفالت شهرداری با رفع موانع به چرخه تولید بازگشت.

شهردار دهدشت افزود: ساماندهی ورودی از بهبهان با تکمیل پارک بلادشاپور و بهسازی یادمان شهدا با اعتبار پنج میلیارد تومان بعد از طراحی اجرا خواهد شد. 

وی با انتقاد از بی‌توجهی اداره کل شهرسازی نسبت به پروژه‌های شهری دهدشت گفت: متاسفانه آنطور که باید همکاری لازم صورت نگرفت.

تابش‌نژاد با اشاره به اینکه طرح بازآفرینی شهری به خاطر عدم همکاری و بی‌توجهی مسکن و شهرسازی به فراموشی سپرده شد، افزود: در فاضلاب مسکن مهر نیز مناقشات دو اداره شهرسازی و آب و فاضلاب باعث بروز مشکلاتی شده که در نگاه ساکنان شهرداری مقصر جلوه داده می‌شود. 

این مسؤول در پاسخ به سؤوال فارس مبنی بر معضل سوزاندان زباله‌ها و خطرات زیست محیطی ناشی از آن گفت: افراد سودجو اقدام به سوزاندن زباله‌ها می‌کنند این در حالی است که به خاطر گستردگی فضای سایت و باز بودن فضا کنترل آن و جلوگیری از ورود سودجویان از توان شهرداری خارج است. 

زین‌العابدین بالوایه رسانه‌ها را یار شورای پنجم خواند و گفت: بخشی از عملکرد این دوره شورای شهر نتیجه نقدهای منصفانه و تشویق‌های دلسوزانه خبرنگاران بود.

رئیس شورای پنجم شهر دهدشت تصریح کرد: راه‌اندازی اتوماسیون اداری مهمترین خدمت و از افتخارات شورای پنجم بود در نتیجه اجرای این طرح تبعیض و رابطه‌بازی در پرداخت عوارض به پایان رسید. 

بالوایه همچنین کمربندی سوم را در انتظار تأیید شورای عالی شهرسازی دانست و گفت: اداره مسکن و شهرسازی باید پیگیر این طرح مهم باشد زودتر به نتیجه برسد. 

محمدحسین جمشیدی عضو شورای پنجم دهدشت هم گفت: در این دوره از شورای شهر روال قانونی وصول ۱۸تا۲۰میلیارد ریال از مطالبات شهرداری انحام گرفته که در دوره بعد باید پیگیری شود.

در پایان نشست از خبرنگاران با اهدای لوح سپاس و هدایا تجلیل شد. 

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول