اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شرکت آب منطقه‌ای بر مصرف آب فولاد نظارت می‌کند

مدیر ارشد فنی و پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: نظارت و کنترل قرارداد بین فولاد و شرکت آب‌منطقه‌ای بر عهده آب‌منطقه‌ای اصفهان است.

شرکت آب منطقه‌ای بر مصرف آب فولاد نظارت می‌کند

جواد نیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در ارتباط با قرارداد شرکت فولاد مبارکه به منظور برداشت آب از زاینده‌رود برای مصارف صنعتی اظهار داشت: قراداد اولیه در سال ۱۳۵۶ جهت احداث کارخانه فولاد در منطقه منعقد و قرارداد فعلی در سال ۱۳۶۸ و هم‌زمان با راه‌اندازی کارخانه فی مابین شرکت آب‌منطقه‌ای اصفهان و فولاد مبارکه منعقد شده است و نظارت و کنترل قرارداد بر عهده آب‌منطقه‌ای اصفهان است.

مدیر ارشد فنی و پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه اصفهان با بی‌نظیر دانستن سرمایه‌گذاری فولاد در زمینه تصفیه پساب‌های صنعتی بیان کرد: تصفیه‌خانه‌های پساب فولاد مبارکه هم‌زمان با راه‌اندازی کارخانه در مدار تصفیه قرار گرفته و کلیه پساب‌های شرکت اعم از پساب صنعتی، شیمیایی و بهداشتی، تصفیه و جهت مصرف آب فضای سبز یا تولید فولاد مجدداً مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی در پایان به استاندار شرکت فولاد در ارتباط با تولید آلاینده‌ها اشاره کرد و تصریح کرد: شرکت فولاد مبارکه با اخذ گواهینامه ISO۱۴۰۰۱ پارامترهای آلاینده شرکت تحت کنترل واحد محیط زیست استان و کشور قرار دارد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ق۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول