اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بیمارستان دامغان مشکلی در پذیرش بیماران مبتلا به کرونا ندارد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان گفت: با وجود افزایش مبتلایان سرپایی و بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان ولایت دامغان، کمبودی در ارائه خدمات درمانی در این شهرستان وجود ندارد.

بیمارستان دامغان مشکلی در پذیرش بیماران مبتلا به کرونا ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بهراد پورمحمدی اظهار کرد: متأسفانه در موج پنجم بیماری کرونا، تعداد تست‌های مثبت سرپایی و موارد بستری با تشخیص بیماری کووید-۱۹ در مقایسه با موج‌های قبلی بیماری بیشتر بوده که این نشان از سرعت بالای انتشار سویه جدید ویروس (دلتا) دارد که این روند شرایط خاص و حساسی را در کشور، استان سمنان و به تبع آن در شهرستان دامغان به وجود آورده است.

وی با اشاره به امکانات و تجهیزات موجود در شهرستان دامغان در جهت ارائه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به کرونا، افزود: با تلاش مدیران حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان و بیمارستان ولایت و همچنین مدیران اجرایی شهرستان، با وجود افزایش مبتلایان سرپایی و بیماران بستری در بیمارستان ولایت، تاکنون هیچ کمبودی در ارائه خدمات درمانی در شهرستان وجود نداشته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان بیان کرد: در تلاش هستیم با ایجاد و ارتقای زیرساخت‌های لازم، در صورت ادامه روند کنونی بیماری نیز اختلالی در ارائه خدمات درمانی بستری و سرپایی به شهروندان ایجاد نشود.

پورمحمدی گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب در گفت‌وگوی تلویزیونی اشاره کردند، کادر درمان پرتلاش ما با فشار کاری مضاعف و با سختی زیادی روبه‌رو هستند که در این برهه از زمان، به حمایت همه‌جانبه مردم نیازمندیم تا با رعایت کامل دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی شاهد کاهش مراجعه به مراکز درمانی باشیم.

وی ضمن تقدیر از تمامی مدافعان سلامت و قدردانی از همکاری همشهریان، خاطرنشان کرد: حضور نیافتن در دورهمی‌های خانوادگی، رعایت کامل دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) و حتی‌الامکان شرکت در عزاداری‌های مجازی و یا رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مراسم و استفاده مداوم از ماسک نقش به‌سزایی در کاهش موارد بیماری داشته و امیدواریم بتوانیم بار دیگر در راه کنترل و مدیریت بیماری گام‌های مؤثری برداشته باشیم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول