اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شیلات، فنی و حرفه ای و اتاق بازرگانی هرمزگان/ هدف: مهارت آموزی آبزی‌پروران

مدیر کل شیلات هرمزگان از انعقاد تفاهم نامه همکاری سه جانبه میان اداره کل شیلات هرمزگان، آموزش فنی و حرفه ای و اتاق بازرگانی استان هرمزگان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان فنی و حرفه ایی کشور، معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری هرمزگان،مدیر کل فنی و حرفه ای استان و جمعی از فعالین اقتصادی خبرداد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شیلات، فنی و حرفه ای و اتاق بازرگانی هرمزگان/ هدف: مهارت آموزی آبزی‌پروران

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالرسول دریایی مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه میان شیلات، فنی و حرفه‌ای و اتاق بازرگانی هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های ویژه استان هرمزگان در عرصه های شیلاتی گفت: آموزش و ارتقاء مهارت و توانمندسازی آبزی پروران، صیادان و بهره برداران شیلاتی در راستای تامین نیاز استان به نیروی انسانی دارای مهارت در زمینه ی های شیلاتی را از اهم اهداف این تفاهم نامه خواند .  

وی با بیان اینکه بدون شک سیستم های آموزشی از جمله فنی و حرفه ایی می تواند کمک شایانی به ارتقای دانش و تخصص نیروهای مورد نیاز بخشهای صیدو صیادی و آبزی پروری ، کارگران و شیلاتی به‌ویژه صید و صیادی داشته باشد، خاطرنشان کرد: اجرای سیاست های راهبردی و ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و جهش تولید از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

مدیر کل شیلات استان افزود: همکاری نظامند و نهادینه مابین طرف‌های تفاهم نامه به منظور رشد اقتصادی مداوم و فراگیر و  فراهم سازی زمینه های لازم جهت تامین نیروی انسانی توانمند مورد نیاز صنایع شیلات و کمک به اشتغالزایی مهارت آموختگان فنی و حرفه ای را از موضوعات این تفاهمنامه است.

وی یکپارچه سازی استاندارد ها و شناسایی مشاغل و آینده پژوهی مشاغل جدید در حوزه شیلات، طراحی، توسعه و بکارگیری الگوهای آموزش نوین و مدل های انعطاف پذیر آموزشهای  مهارتی در بخش شیلات ، حمایت و بکارگیری ظرفیت های بخش غیر دولتی در تربیت نیروی انسانی بومی، توسعه فرهنگ مهارت آموزی در  حوزه شیلات، توسعه کمی و کیفی آموزشها در حوزه شیلات و همچنین ارتقای توان تولید و صادرات محصولات شیلاتی را از دیگر موضوعات این تفاهم نامه خواند. 

دریایی افزود: بدون شک شیلات هرمزگان کارشناسان و افراد خبره و متخصص علوم  شیلاتی را برای مشارکت در آموزش  ترغیب خواهد کرد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول