اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح 72 آشپزخانه حسینی در همدان

مدیرکل کمیته امداد استان همدان از افتتاح 72 آشپزخانه حسینی به‌ منظور تهیه و طبخ غذای گرم در ایام محرم و صفر برای نیازمندان همدان خبر داد.

افتتاح 72 آشپزخانه حسینی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدرسول شیخی‌زاده پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه این آشپزخانه‌ها که به‌ صورت نمادین در محل آشپزخانه اردوگاه فجر کمیته امداد استان همدان برگزار شد اظهار کرد: طرح اطعام و احسان حسینی همزمان با نخستین روز از ماه محرم با افتتاح ۷۲ آشپزخانه کار خود را به‌ صورت رسمی آغاز کرد.

وی با بیان اینکه طرح «اطعام حسینی» با هدف تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم با کمک خیران و مراکز نیکوکاری سطح استان اجرا می‌شود گفت: ۷۲ آشپزخانه حسینی در سطح استان تا پایان ماه‌های محرم و صفر برپا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان خاطرنشان کرد: روزانه ۱۵ هزار پرس غذای گرم پخت و در قالب طرح اطعام حسینی و احسان حسینی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: در طرح اطعام حسینی از طریق آشپزخانه‌های پخت غذا توسط کارکنان این نهاد، روزانه اقدام به تهیه و توزیع آن در بین خانواده‌های نیازمند و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد می‌شود.

شیخی‌زاده تصریح کرد: همچنین طرح احسان حسینی از طریق توزیع سبد کالا و جیره خشک در بین نیازمندان اجرا می‌شود و مردم نیکوکار استان می‌توانند با اهدای کمک‌های غیر نقدی شامل برنج، گوشت، مرغ و روغن در پخت غذای نیازمندان در این کار خداپسندانه شرکت کنند.

وی یادآور شد: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به مراکز نیکوکاری و دفاتر امداد یا روش‌های آسان همچون ارسال پیامک بدون متن به سامانه پیامکی ۸۸۷۷، وارد کردن کد #۰۸۱*۸۸۷۷* در تلفن همراه و یا با استفاده از اپلیکیشن‌های سکه و سنا و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۱۷۷۷۷۷۷ نسبت به پرداخت صدقات و نذورات خود اقدام کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول