اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آخرین وضعیت واکسیناسیون در کهگیلویه و بویراحمد/ تحویل ۱۸ هزار دُز واکسن جدید به مراکز بهداشتی/ اعلام گروه‌های جدید واکسیناسیون

رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد از تحویل ۱۸ هزار و ۸۱۰ دُز واکسن جدید به استان خبر داد و گفت: گروه‌های جدید به مرکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

آخرین وضعیت واکسیناسیون در کهگیلویه و بویراحمد/ تحویل ۱۸ هزار دُز واکسن جدید به مراکز بهداشتی/ اعلام گروه‌های جدید واکسیناسیون

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،  محمدمهدی بانشی از تحویل ۱۸ هزار و ۸۱۰ دُز واکسن برکت و سینوفارم در تاریخ امروز( ۲۰ مرداد )به مراکز بهداشتی استان بر اساس بازه سنی خبر داد و گفت: ۷ هزار و ۲۵۰ دُز تحویل مرکز بهداشت بویراحمد، ۳ هزار و ۶۴۰ دُز تحویل مرکز بهداشت کهگیلویه، ۳هزار و ۱۲۰ دُز گچساران و یک هزار و ۲۰۰دُز تحویل مرکز بهداشت دنا شده است.

رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۹۰۰ دُز تحویل مرکز بهداشت چرام، یک هزار دُز مرکز بهداشت بهمئی، ۶۰۰ دُز مرکز بهداشت باشت، ۶۰۰ دُز لنده و ۵۰۰ دُز واکسن تحویل مرکز بهداشت مارگون شده است.

وی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون در استان گفت: تاکنون ۱۶۸ هزار و ۴۲۸ دُز واکسن تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان شده است که ۱۵۹ هزار و ۱۳۴ نفر واکسینه شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۵ هزار و ۳۱ نفر واکسینه شدند، افزود: تعداد کل افراد واکسینه شده نوبت اول ۱۲۹ هزار و ۶۹ نفر و افراد واکسینه شده نوبت دوم ۳۰ هزار و ۶۵ نفر هستند.

بانشی موجودی واکسن بدون پرت را ۹ هزار و ۲۹۴ دُز دانست و عنوان کرد: ۹۴.۵ درصد واکسن تحویلی به دانشگاه تزریق شده است.

بانشی با اعلام گروه‌های جدید برای واکسیناسیون خاطرنشان کرد: اساتید دانشگاه و حوزه علمیه و کارکنان‌ پمپ بنزین‌ها گروه‌های جدید واکسیناسیون هستند که برای دریافت نوبت اول به مرکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول