اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مطالبه از آیت الله رییسی برای استفاده از هرمزگانی‌ها در دولت

رییس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: در جلسه امروز مجمع که با حضور هر 5 نماینده استان برگزار شد، همگرایی حداکثری به منظور تحقق مطالبه بهره‌گیری از نیروهای هرمزگانی در دولت آقای رییسی مورد تأکید قرار گرفت.

مطالبه  از آیت الله رییسی برای استفاده از هرمزگانی‌ها در دولت

احمد مرادی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: صبح امروز نشست مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

وی درباره محورهای این نشست، عنوان داشت: همگرایی حداکثری به منظور مطالبه از دولت جدید به منظور استفاده از نیروهای توانمند و شایسته هرمزگانی در سطح معاونان برخی از وزرا از جمله موضوعات مورد تأکید هر 5 نماینده استان بود که با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

 

رییس مجمع نمایندگان هرمزگان که ریاست هیأت تحقیق و تفحص از سازمان منطقه آزاد قشم را نیز بر عهده دارد، ادامه داد: در نشست مجمع نمایندگان گزارش کاملی از فرآیند تحقیق و تفحص از سازمان منطقه آزاد قشم و تخلفات مشهود در آن را نیز ارائه کردم تا نمایندگان استان در جریان کامل مسائل مرتبط با این جزیره قرار بگیرند.

مرادی خاطرنشان کرد: تشکیل جلسه اتاق فکر مشاوران نمایندگان درباره ارزیابی عملکرد مدیران استان نیز در این نشست نهایی شد تا بتوانیم بررسی همه‌جانبه‌ای نسبت به کارکرد مدیران استان داشته باشیم.

انتهای پیام/ 88055/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول