اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اسلامشهر آماده استقبال از سجاد گنج زاده

شهرستان اسلامشهر آماده استقبال از فرزند دلاور خود سجاد گنج زاده قهرمان المپیک توکیو ۲۰۲۰ است.

اسلامشهر آماده استقبال از سجاد گنج زاده

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، در پی کسب مدال طلای قهرمانی المپیک توکیو ۲۰۲۰ توسط سجاد گنج‌زاده ،شهرستان اسلامشهر آماده استقبال از این قهرمان فرزند اسلامشهر شده است.

با توجه به مصادف شدن زمان بازگشت مدال آور اسلامشهری رقابتهای کاراته المپیک با ایام سوگواری از سالار شهیدان و دهه اول ماه محرم الحرام ،مراسم استقبال از این ورزشکار با اخلاق و قهرمان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ شان و حرمت ایام سوگواری ماه محرم در میدان باغ فیض این شهر برگزار می شود.

در پی کسب پیروزی دلاور مرد اسلامشهری سجاد گنج زاده در رقابت‌های کاراته المپیک توکیو ۲۰۲۰ ارگانها و نهادها و افراد مختلف مردم شهرستان اسلامشهر با نصب تصاویری از این قهرمان ارزنده کشور، در اقصی نقاط شهر و صدور اطلاعیه ها و پیامهای تبریک در رسانه های اجتماعی، ضمن تبریک این موفقیت فضای عمومی شهرستان را برای برگزاری مراسم استقبال از وی آماده کرده‌ و برای ورود این ورزشکار قهرمان لحظه شماری می کنند.

بر اساس مصوبات کمیته شهرستانی استقبال از سجاد گنج زاده که به ریاست فرماندار شهر، تشکیل شده، صبح روز چهارشنبه اعضای خانواده گنج زاده و جمعی از مقامات و مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) حضور یافته و از او استقبال خواهند کرد.

در ادامه نیز مقرر گردیده در حوالی ساعت ۱۵ روز چهارشنبه مردم و مسؤولان شهرستان اسلامشهر و دیار مدال آوران و قهرمانان ورزشی و حافظان قرآن باتجمع در میدان باغ فیض به طور رسمی از فرزند دلاور و افتخار آفرینی شهرستان و ورزشکار تاریخ ساز کاراته ایران استقبال و وی را تا منزلش مشایعت کنند.

لازم به ذکر است که در جریان رقابت های کاراته المپیک ۲۰۲۰ توکیو سجاد گنج زاده در وزن ۷۵ + کیلوگرم پس از غلبه بر حریفان خود در دیدار پایانی در این وزن با کسب پیروزی در برابر طارق احمد ورزشکار عربستانی ،نخستین مدال طلا در رشته کاراته تاریخ المپیک ، سومین مدال طلا و هفتمین مدال رنگین کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران را کسب کرد.

در رقابت های المپیک ۲۰۲۰ توکیو دو ورزشکار اسلامشهری با اخذ سهمیه حضور در المپیک در کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند، که سید شاهین موسوی در رشته بوکس با داوری ناجوانمردانه از ادامه حضور در رقابت ها وکسب مدال ناکام ماند و سجاد گنج زاده در رشته کاراته، تاریخی ترین و ارزنده ترین مدال قهرمانی المپیک را به دست آورد.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول