اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مسؤول پاسخگویی به اوضاع از کنترل خارج شده کرونا در مازندران کیست؟

آقای استاندار و رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا مازندران، رتبه‌ برتر مبتلایان به کرونا مبارک‌تان باشد و در پرونده افتخارات خود ثبت و درج کنید و به اعضای ستاد مبارزه با کرونا نیز لوح تقدیر دهید چرا که پس از ۱۸ ماه از شیوع کرونا و برگزاری ۱۰۰ جلسه در استان چنین رتبه‌هایی کسب کردید!

مسؤول پاسخگویی به اوضاع از کنترل خارج شده کرونا در مازندران کیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، موج پنجم کرونا در مازندران که کاملا قابل پیش‌بینی بود تا به وقوع بپیوندد، روزانه بالغ بر ۵۰۰ نفر در کشور و ۵۰ نفر در مازندران به کام مرگ کشیده می‌شوند و بیمارستان‌ها تخت خالی برای پذیرش بیماران کرونایی ندارد.

کادر درمان خسته و درمانده شده و اقلام و تجهیزات و داروها به حداقل رسیده است.

مازندران رتبه اول تعداد بیماران مبتلا به کرونا را در کشور به خود اختصاص داده و ایران نیز در دنیا رتبه اول مبتلایان و کشته شدگان را دارد.

آقای استاندار و رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا مازندران، این رتبه‌های برتر مبارک‌تان باشد و در پرونده افتخارات خود ثبت و درج کنید و به اعضای ستاد مبارزه با کرونا نیز لوح تقدیر دهید چرا که پس از ۱۸ ماه از شیوع کرونا و برگزاری ۱۰۰ جلسه در استان چنین رتبه‌هایی کسب کردید!

درب ادارات باز، ورودی‌های استان باز، سواحل و جنگل‌ها باز و ورود هرگونه مسافر به استان هیچگونه محدودیتی ندارد.

آیا مدیریت استان مازندران آن هم به بهای حفاظت از جان هم استانی‌ها کار سختی است؟ بود و نبودتان در سطح مدیریت ارشد استان چه فرقی دارد؟ چسبیدن به صندلی قدرت اینقدر شیرین است که در ازای ناکارآمدی و از دست رفتن روزانه ۵۰ جان شیرین هم استانی‌های عزیزمان استعفا نمی‌دهید؟

در مقابل ناکارآمدی مدیران‌تان در حوزه‌های مختلف استان چه تدبیری اندیشیده و چه برخوردی با مدیران ضعیف و بی خاصیت داشته و دارید؟

این چه مدیریتی است که پیش‌بینی ۵ موج کرونا را نداشتید و باید شاهد بیشترین آمار مبتلایان به کرونا در کشور باشیم و اکنون در تامین ابتدایی‌ترین امکانات و تجهیزات پزشکی به مشکل برخورده ایم؟  

همه ما قبول داریم مازندران جز استان‌های مسافرخیز است اما آیا در این شرایط بحرانی که روزانه جان تعداد زیادی از هم‌استانی‌های ما گرفته می‌شود چه لزومی دارد برای حفظ صندلی خود در مقابل بالادستی‌های خود مقاومت نکنید و ورودی مازندران را باز گذارید تا جان مردم استان به مخاطره بیفتد؟

آقای استاندار و رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا مازندران تا کِی شهروندان باید چوب ناکارآمدی شما و ستاد مبارزه با کرونا را بخورند؟ چرا درب دستگاه‌های اجرایی استان همچنان به روی ارباب رجوع باز است و نتوانستید با گذشت ۱۸ ماه از شیوع کرونا تدبیری برای الکترونیک کردن خدمات‌رسانی به ارباب رجوع در ادارات بیندیشید و دولت الکترونیک را برای سلامت کارکنان دستگاه‌های اجرایی و ارباب رجوع راه‌اندازی کنید و آنان را به کام مرگ نکشانید؟!

آقای استاندار شما مسؤول هستید، مسؤول تک تک جان‌هایی که از هم‌استانی‌های ما سِتانده شد چرا که به راحتی دست روی دست گذاشتید تا تعطیلات تابستانه مزید برعلت شود و شاهد حضور مسافران به استان باشیم و البته از دست رفتن جان هموطنانمان.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول