اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

تفاوت «در کنار پروانه‌ها» با «شب دهم» در چیست؟/ قصه ای که با موضوع محرم پیش می رود

تهیه کننده سریال «در کنار پروانه ها» گفت: تحول شخصیت اصلی سریال ما مثل تحولی که در سریال «شب دهم» شکل گرفت نیست که در تعزیه شاهدش بودیم.در اینجا اتفاق های مختلفی برای رهی رخ می دهد که باعث تغییر نگاهش به زندگی می شود.

تفاوت «در کنار پروانه‌ها» با «شب دهم» در چیست؟/ قصه ای که با موضوع محرم پیش می رود

«بهروز مفید» تهیه کننده سریال «در کنار پروانه ها» در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس،‌ درباره موضوع کلی این سریال محرمی گفت:  «در کنار پروانه ها» به طور مستقیم به فضای محرم نمی پردازد و در کنار به تصویر کشیدن چند مراسم محرم بیشتر جنبه معنوی این ماه را نشان می دهد.

وی افزود: به نظرم حتما نباید کارهای ارزشی مان در محرم پخش شود و می تواند در سراسر سال نشان داده شود. بستر سریال ما هم در ماه محرم است اما به خود مسئله محرم پرداخته نمی شود و به تحول یک انسان می پردازیم که نیاز بوده نگاهش نسبت به خدا تغییر کند و این محوریت داستان ما است. اتفاقاتی می افتد که باعث تحول او می شود.

این تهیه کننده بیان داشت: فرض کنید این تحول مثل تحولی که در سریال «شب دهم» شکل گرفت نیست که در تعزیه شاهدش بودیم.در سریال ما در طول مسیری که فرد حرکت می کند اتفاق های مختلفی برایش رخ می دهد که باعث تغییر نگاهش به زندگی می شود.

به گزارش فارس، در خلاصه داستان این سریال آمده است: مشکلات پی در پی در زندگی از «رهی» که از بیماری حاد قلبی در رنج است، جوانی ناامید ساخته است. او برای نجات تنها دلخوشی‌ زندگی که خواهرش است طعمه نقشه‌ای می‌شود که …

 

تهیه کننده : بهروز مفید، کارگردان: داریوش یاری، سرپرست نویسندگان :امیرمحمد عبدی، نویسندگان: علی حمیدنژاد، سید حسن حسینی، سعید عبدی، بازیگران:  پروانه معصومی، برزو ارجمند، سامرند معروفی، محمود جعفری، خسرو شهراز، مهران رجبی، شهین تسلیمی کاوه سماک باشی، مجید پتکی، الناز اسماعیلی، فرناز زوفا، علی مجلسی، مهرداد بخشی، با حضور: بیتا سحرخیز، نگار عابدی، نسرین بابایی و وحید رحیمیان، دستیار یک کارگردان: رضا لشکری،  مدیر برنامه ریزی: پوریا کریمی ، مدیر فیلمبرداری: حسین ناظریان مدیر صدابرداری : محمدرضا مرتضایی، مدیر تولید: حسین باقریان، مدیر تدارکات : مسعود مهدوی، منشی صحنه : ایلار تقوی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه : فرزاد اسدیان، مدیر امورمالی: فریبا قشلاقی، طراح چهره پردازی: آرمین اسماعیلی، طراح صحنه و لباس: سعید آهنگرانی، دستیاران تولید: ایمان پناهی راد، امین سبحانی نیا، محمدرضا موحدی، دستیار یک تصویر:سامان فطرت، روابط عمومی: سپیده کامرانی فر.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول