اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مشکلات حوزه آرد، مرغ و سیمان ربطی به تحریم‌ و دلار ندارد/ با متخلفان برخورد می‌شود

فرماندار ملایر با بیان اینکه مشکلات حوزه آرد، مرغ یا سیمان به واردات، تحریم‌ها یا قیمت دلار ربطی ندارد، گفت: هیچ کوتاهی در این حوزه ها قابل قبول نیست.

مشکلات حوزه آرد، مرغ و سیمان ربطی به تحریم‌ و دلار ندارد/ با متخلفان برخورد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر قدرت‌الله ولدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و روز خبرنگار اظهار کرد: همه ما باید در راه امام حسین(ع) در دفاع از اسلام و انقلاب پیشقدم باشیم.

وی خطاب به خبرنگاران گفت: شما باید مطالبه‌گر باشید و مطالبه‌گری شما به حق و در راستای خدمت به مردم در چارچوب از همه کسانی که مسئولیت دارند باشد.

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه به همت مجموعه‌ خبرنگارانی که در شهرستان فعالیت داشته باشند به موقع اطلاع‌رسانی انجام شده است افزود: همه اطلاع رسانی‌ها باید برای خدمت و رفع مشکلات مردم باشد.

وی با بیان اینکه امیدوارم هر چه زودتر با انتخاب کابینه دولت شاهد تحولات و اقدامات خوبی در کشور باشیم از تشکیل جلسه شورای تامین شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه ۶ مصوبه در حوزه کالاهای اساسی در بحث مدیریت مرغ و سیمان و آرد به تصویب رسید تا نمایندگانی از ادارات مرتبط حداقل ۱۵ روز آینده مسئولان پیگیر این موضوعات باشند.

ولدی با بیان اینکه مشکلات حوزه آرد، مرغ یا سیمان به واردات، تحریم‌ها یا قیمت دلار ربطی  ندارد، گفت: هیچ کوتاهی در این حوزه ها قابل قبول نیست و مصوبه شورای تامین باید اجرا شود، طبق قانون اگر مدیری مصوبات شورا را به عمد اجرا نکند با او برخورد قضایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید مشکلات را حل کنند در غیر این صورت بهتر است از مسئولیت خود استعفا دهند تأکید کرد: امسال ۳۱۴ میلیارد تومان بودجه برای شهرستان ملایر پیش بینی شده که نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

فرماندار ملایر تأکید کرد: با احتساب ۱۱۴ میلیارد تومان اعتبار ملی، ۴۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته به دو نماینده مجلس، ۳۳ میلیارد تومان اعتبار محرومیت‌زدایی و ۱۳ میلیارد تومان بودجه توازن، در مجموع ۳۱۴ میلیارد تومان اعتبار برای سال ۱۴۰۰ شهرستان ملایر پیش بینی شده است.

وی با اشاره به  پیگیری مشکلات پروژه مسکن مهر دژچنار که به دلیل بی‌تدبیری‌های مسئولان ایجاد شده است، افزود: در این زمینه نیز پیگیر کار هستیم.

ولدی در پایان با اشاره به وضعیت کرونا، برگزاری مراسم عزاداری را با مجوز سازمان تبلیغات اسلامی دانست و با باین اینکه باید نظارت دقیق بر نحوه اجرای مراسمات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گیرد تأکید کرد: در این خصوص ما با هیچ کس تعارف نداریم و اگر مدیری سلامت مردم را به خطر بیندازد، به شدت با او برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول