اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

فینال جام حذفی؛ صد افسوس برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد!

به بازی فینال جام حذفی فوتبال کشور که نگاه می‌کردیم برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بیشتر افسوس می‌خوردیم.

فینال جام حذفی؛ صد افسوس برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد!

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد حال و روز خوشی ندارد بعد از حذف شهرداری یاسوج، زاگرس یاسوج و تیم نوپای بویراحمد از صفحه روزگار نوبت به تیم ریشه‌دار صنعت نفت گچساران رسید که این تیم از لیگ دسته دوم فوتبال ایران سقوط کند و اکنون زمین فوتبال کهگیلویه و بویراحمد زمینی بایر و سوخته و بدون تیم باشد که در نوع خود بدترین دوره را پشت سر می‌گذارد.

در حالی فوتبال کهگیلویه و بویراحمد فوتبالی سوخته و از کار افتاده شده و زمین‌های فوتبال استان بایر گردیده که در عرصه ملی شاهد درخشش ستاره‌های استان در تیم‌های بزرگ همچنین حضور برخی از اهالی فوتبال استان در جایگاه‌های رفیع فوتبال کشور باشیم.

به فینال جام حذفی فوتبال کشور که نگاه کردیم جای افسوس و صد افسوس بود که چرا با داشتن این همه استعداد برتر نباید هیچ تیمی در رده‌های مختلف فوتبال کشور داشته باشیم.

در روز بازی فینال جام حذفی فوتبال کشور به چهره‌ها که نگاه کردیم جای افسوس داشت با داشتن مهره‌هایی مثل بابک مرادی از یاسوج، رشید مظاهری از گچساران برادران صالح و صابر حردانی از منطقه محروم اسفندان دیشموک در تیم فوتبال فولاد خوزستان چرا فوتبال استان همچنان حال و روز زار و نزاری دارد.

در کنار همه این بازیکنان در فینال بازی شاهد حضور داور کهگیلویه و بویراحمدی در این بازی بودیم و مهمتر از همه اینکه خداداد افشاریان رئیس کهگیلویه و بویراحمدی کمیته داوران فوتبال کشور به عنوان ناظر ویژه بازی حضور داشت.

جای سؤال است که فوتبال استان را چه شده که با این همه داشته و ظرفیت سیر قهقرایی طی می‌کند با این وضعیت باید همچنان قعرنشین فوتبال کشور باشیم.

دنبال مقصر نیستیم اما به راستی مقصر کیست؟ هوادارانی که سکوت کرده‌اند؟ مدیرانی که بی‌خیال و بی‌تدبیرند؟.

انتهای پیام/82009

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول