اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تاکید «هریس» بر حفظ امنیت تل‌آویو در تماس تلفنی با رئیس این رژیم

معاون رئیس‌جمهور آمریکا در تماس تلفنی با رئیس رژیم صهیونیستی، ضمن مهم دانستن تداوم تعمیق روابط واشنگتن-تل‌آویو، بر تعهد آمریکا برای حفظ امنیت این رژیم تاکید کرد.

تاکید «هریس» بر حفظ امنیت تل‌آویو در تماس تلفنی با رئیس این رژیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «کامالا هریس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا بامداد امروز (سه‌شنبه) به‌صورت تلفنی با «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی گفت‌وگو کرد.

هریس در این تماس تلفنی ضمن تبریک گفتن به هرتزوگ بابت انتخاب وی به عنوان رئیس جدید رژیم صهیونیستی، تداوم تعمیق روابط دوجانبه واشنگتن و تل‌آویو را مهم برشمرد.

طبق بیانیه منتشر شده از سوی سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی، وی بر پایبندی محکم خود به حفظ امنیت رژیم صهیونیستی و حمایت از تداوم عادی‌سازی روابط تل‌آویو با کشورهای منطقه غرب آسیا تاکید کرد.

معاون رئیس‌جمهور آمریکا همچنین بار دیگر فقط در کلام، واشنگتن را متعهد به اجرای راهکار دو دولتی برای «پایان دادن به مناقشات فلسطین-اسرائیل، پیشبرد آزادی، امنیت، عزت و فرصت برای دو طرف» توصیف کرد.

بر اساس این بیانیه، هریس و هرتزوگ همچنین درباره ضرورت اقدام فوری برای رسیدگی به اثرات تغییرات آب‌وهوایی، مخصوصا خشکسالی و وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع صحبت کردند.

پیش از این، مشاوران امنیتی و سیاسی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگتن رفته بودند تا با مشاور امنیت ملی کاخ سفید و مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا در امور غرب آسیا دیدار کنند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول