اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

سیاه‌پوش شدن شهرکرد با همکاری ۵۰ هیئت فعال

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: تمهیدات لازم در راستای سیاه‌پوش کردن و فضاسازی شهری و همکاری با ۵۰ هیأت‌ مذهبی فعال انجام شده و در عین حال حفظ سلامتی شهروندان و عزاداران حسینی در اولویت کار قرار دارد.

سیاه‌پوش شدن شهرکرد با همکاری ۵۰ هیئت فعال

اکبر ایازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به اینکه امسال هم ویروس کرونا محدودیت‌هایی برای برگزاری مراسم عزاداری در ایام محرم ایجاد کرده است بنابراین به‌منظور تبیین سیره حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و ترویج فرهنگ عاشورایی، فضاسازی شهر با همت هیئات مذهبی متفاوت‌تر از سال‌های قبل انجام می‌شود.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد  افزود: نصب بنرهای عزا و سوگواری در مسیرهای اصلی، بلوارها و میادین با محوریت شعار «ما نسل به نسل در پناهت هستیم» انجام و با استفاده از پرچم، پارچه، ریسه، بنر و چهار تابلو پازلی سازمان فرهنگی، اجتماعی، شهر سیاه‌پوش می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای فضاسازی مناسب شهری برای ایام محرم و صفر، فضاسازی شهر تقسیم‌بندی و پشتیبانی لازم از هیئات مذهبی انجام شده است، ادامه داد: با توجه به اینکه محرم امسال به‌دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا در شرایط خاص قرار دارد و مانند سال‌های قبل از کرونا به‌صورت گسترده ایستگاه صلواتی در شهر برپا نمی‌شود، بنابراین جهت برپایی موکب عزاداری و فضاسازی شهری، همکاری لازم با رده‌های مقاومت بسیج، هیئات مذهبی، نهادهای انقلابی و اصناف و بازاریان انجام شد.

ایازی خاطرنشان کرد: شهرداری شهرکرد در کنار سایر نهادهای انقلابی همچون سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اوقاف و امور خیریه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و... با فصل‌الخطاب قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ایام محرم، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را انجام، اما محور تمامی همکاری‌ها و اقدامات براساس صدور مجوزات لازم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و توجه جدی به مصوبات ستاد مقابله با کرونا در استان و شهرستان است.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول