اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تشریح برنامه‌های هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد/ حضور مبلغ در هیات‌های ماه محرم

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد از حضور مبلغ امر به معروف و نهی از منکر در جلسات عزاداری ماه محرم و ایراد سخنرانی در خصوص این فریضه الهی خبر داد.

تشریح برنامه‌های هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد/ حضور مبلغ در هیات‌های ماه محرم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام حمزه پیش‌قدم در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام محرم گفت: محرم یادآور شهادت، شهامت و خودبینی، خودشناسی و ندای حق طلبی برای دین خداست و امروزه ما میراث دار مکتب و فرهنگ حسینی هستیم.

دبیر ستاد امر به معروف و  نهی از منکر با بیان اینکه محرم یادآور ظلم و جور به انبیاء الهی است به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر اشاره و با بیان اینکه این فریضه الهی باید احیاء شود، افزود: اول تا دهم ماه محرم دهه احیاء امر به معروف و نهی از منکر است و بهترین فرصت برای احیاء این فریضه فراموش شده است.

وی با اشاره به وظیفه نظارت بر عملکرد ادارات توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: برای اولین بار از مبلغ امر به معروف و نهی از منکر در برنامه‌های و جلسات عزاداری ماه محرم استفاده خواهیم کرد.

پیش‌قدم عنوان کرد: با هماهنگی صورت گرفته مبلغین امر به معروف و نهی از منکر یک شب در هیات‌ها حضور یافته و  به ایراد سخنرانی پیرامون این فریضه واجب الهی می‌پردازند.

این مسئول به سایر اقدامات و برنامه‌ها در هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر اشاره و عنوان کرد: دیدار مداحان و ذاکران اهل بیت با نماینده ولی‌فقیه و بیان دیدگاه‌ها و معضلات، اجرای مسابقه دانش‌آموزی عاشورا و امر به معروف و نهی از منکر و تجلیل از ۱۰۰ نفر، نشست روسای ستاد شهرستانی امر به معروف، روایتگری دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و خوانش بیانیه گام دوم انقلاب از جمله برنامه‌های ستاد در این دهه است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول