اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

قطعی آب شرب آب‌بر حل شده است

رئیس شورای شهر آب‌بر گفت: با پی‌‌گیری‌های انجام شده، قطعی‌های مکرر آب شرب در آب‌بر که به دلیل سوءمدیریت در مصرف آب بود، تا حدودی حل شده است.

قطعی آب شرب آب‌بر حل شده است

مروت احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه اعضای شورای ششم حجت‌اله شعبانی را به عنوان سرپرست شهرداری شهر آب‌بر انتخاب‌کرده‌اند، اظهار کرد: طبق سیاست‌هایی که شورای ششم اتخاذ کرده، اولویت برای اعضای شورای ششم، رسیدگی به مناطق محروم و حمایت از مردم این منطقه است.

رئیس شورای اسلامی شهر آب‌بر ادامه داد: هر چند طارم هندوستان ایران است ولی این شهرستان دارای مناطق محروم است که ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی در این منطقه و ایجاد درآمد پایدار برای اهالی از اولویت‌های شورای ششم است.

وی با بیان اینکه تمام انتظارات مردم باید جمع‌آوری و بررسی شود، گفت: بازسازی بافت فرسوده در شهرستان‌آب‌بر از دیگر اولویت‌های شورای ششم است.

احمدی با بیان اینکه در حال حاضر فردی برای سکان‌داری شهردای شهر آب‌بر ثبت‌نام نکرده است، افزود: سرپرست شهرداری این شهرستان می‌تواند یکی از گرینه‌ها برای انتخاب شهرداری توسط اعضای شورای شهر آب‌بر باشد.

رئیس شورای شهر آب‌بر با اشاره به قطعی‌های مکرر آب‌شرب این شهرستان ادامه داد: قطعی‌های مکرر آب شرب در شهرستان آب‌بر که به دلیل سوءمدیریت در مصرف آب بود با پی‌‌گیری‌های انجام شده تا حدودی حل شده است.

انتهای پیام/ ۷۳۰۲۱/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول