اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

موکب‌های سلامت در کرمانشاه جایگزین ایستگاه‌های صلواتی می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: محرم امسال موکب‌های سلامت جایگزین ایستگاه‌های صلواتی برای توزیع اقلام بهداشتی در ایام محرم می‌شوند.

موکب‌های سلامت در کرمانشاه جایگزین ایستگاه‌های صلواتی می‌شود

حجت‌الاسلام یوسف احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با تسلیت ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، اظهار داشت: هیأت‌های مذهبی همچنان از ابتدای شیوع کرونا در استان تاکنون خود پیشتاز مبارزه با این ویروس منحوس بوده و هستند.

وی با اشاره به فعالیت هیأت‌ها در فضای باز، گفت: همچون سال گذشته، امسال نیز در کنار عزاداری برای سید الشهدا (ع)، رعایت دستورالعمل‌ها و سلامت مردم برای هیأت‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: جلسات توجیهی برای هیأت‌های مذهبی استان و به ویژه شهر کرمانشاه برگزار شده است و آمادگی لازم برای برگزاری مراسمات ماه محرم را دارند.

وی با بیان اینکه امسال موکب‌های سلامت جایگزین ایستگاه‌های صلواتی برای توزیع اقلام بهداشتی در ایام محرم می‌شوند، گفت:در این راستا و برای حفظ سلامت عموم مردم امسال به جای ایستگاه‌های صلواتی پایگاه‌های بهداشتی نیز در سطح شهر خواهیم داشت که در این پایگاه‌ها اقلام بهداشتی و فرهنگی به جای شربت و چای و… بین مردم توزیع می‌شود.

احمدی با اشاره به دهه امر به معروف و نهی از منکر، اضافه کرد: حتما در عزادار‌ها امر به معرف و نهی از منکر داشته باشیم، امر به معرف یعنی دیگران را به استفاده از ماسک توصیه کنیم و نهی از منکر در راستای خنثی‌‌کردن توطئه‌ها و برنامه‌های دشمنان برای جلوگیری از عزاداری داشته باشیم.

انتهای پیام/پ/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول