اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

صنایع خراسان شمالی به یاری دانشگاه علوم پزشکی آمدند

مدیرکل پدافند غیرعامل و رئیس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در جلسه بررسی تجهیزات و امکانات درمانی برای مبتلایان به کرونا ویروس، گفت: تمامی دستگاه‌ها و صنایع استان باید در این روزهای سخت همکاری و پشتیبانی لازم را با دانشگاه علوم پزشکی استان داشته باشند.

صنایع خراسان شمالی به یاری دانشگاه علوم پزشکی آمدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، طاهر رستمی در جلسه بررسی تجهیزات و امکانات درمانی برای مبتلایان به کرونا ویروس، اظهار کرد: حداقل ۲۰ درصد تخت اضافه علاوه بر تخت‌های موجود در روزهای آینده و برای شرایط افزایشی مبتلایان پیش بینی و آماده شود.

وی ضمن تشکر از همکاری نیروهای مسلح، بسیج و هلال احمر از تمامی درمانگاه‌های بخش خصوصی و خیریه نیز خواست همکاری جدی در زمینه کادر درمانی و تجهیزات با دانشگاه علوم پزشکی داشته باشند.

رئیس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد کرونای استان با اشاره به وضعیت حاد شیوع ویروس کرونا و پر شدن تخت‌های بیمارستانی از مردم استان خواست تا با رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات به کادر درمانی کمک کنند تا با همراهی مردم شاهد عبور هر چه سریعتر از این شرایط بحرانی باشیم.

رستمی با اشاره به بازدید از ۲ واحد اکسیژن‌ساز در شهرک صنعتی بجنورد از اداره کل صمت استان خواست تا از ظرفیت صنایع استان در خصوص تامین اکسیژن و تجهیزات بیمارستانی بهره گیرند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول