اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

نجفی: «فشنگ های یخ زده» را برای تلویزیون می سازم/ ملودرامی در بستر تاریخ

کارگردان سریال «جلال» گفت: سریال «فشنگ های یخ زده» ملودرام تاریخی است و به اتفاقات آذربایجان در زمان اشغال آن از سوی شوروی سابق می پردازد و مقطعی از تاریخ در سالهای بین ۱۳۱۴ تا ۱۴۰۰ را به تصویر می کشد.

نجفی: «فشنگ های یخ زده» را برای تلویزیون می سازم/ ملودرامی در بستر تاریخ

«حسن نجفی» کارگردان سریال های تلویزیونی در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: این روزها مشغول مذاکره با تلویزیون برای تولید سریال جدیدم هستم که در ۶ فصل و ۱۵۰ قسمت است و فصل نخست آن ۳۰ قسمت دارد.

وی ادامه داد: «فشنگ های یخ زده» نام این سریال است که نویسندگی و کارگردانی اش به عهده خودم است و هنوز تهیه کننده آن به طور قطعی مشخص نشده است.

این کارگردان همچنین بیان داشت: فشنگ های یخ زده ملودرام تاریخی است و به اتفاقات آذربایجان در زمان اشغال آن از سوی شوروی سابق می پردازد. مقطعی از تاریخ  در سالهای بین ۱۳۱۴ تا ۱۴۰۰ و امروز که تا به حال هیچ کس در قالب سریال و فیلم به آن نپرداخته و مقطع بسیار سرنوشت سازی بوده است. 

وی ادامه داد: این سریال به لحاظ درام، داستان جذابی دارد و ترجمان بخشی از تاریخ است. 

نجفی درباره تولید فصل سه سریال «جلال» نیز گفت: هنوز مشخص نیست که من کارگردانی فصل سه این سریال را به عهده داشته باشم یا نه و باید برخی موانع مالی و تسویه حساب تلویزیون باید انجام شود تا برای فصل بعدی آماده شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول