اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

سرمربی فوتسال زرند: به هیچ دلالی اجازه دخالت در تیم را ندادیم

سرمربی تیم فوتسال زرند ایرانیان گفت: پست و عناوین مهم نیست و هر کس که بتواند کمکی به این تیم کند دست او را می‌بوسم، به هیچ دلالی اجازه دخالت در تیم را ندادیم، حواشی‌ها اگر وارد تیم شوند قطعا ضربه می‌زنند.

سرمربی فوتسال زرند: به هیچ دلالی اجازه دخالت در تیم را ندادیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا کردی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سرمربی پیشین این تیم کار بسیار سختی را برای صعود به لیگ برتر انجام داده است، اظهار داشت: در جلسه نخست اجازه بدهید وارد هیجانات کاذب نشویم.

سرمربی تیم فوتسال زرند ایرانیان با بیان اینکه بالانس تیمی مهمترین مسأله است، عنوان کرد: در مرحله اول اسکلت تیمی را حفظ کردیم و نفرات مورد نیاز در پست‌هایی از تیم که ضعف داشتیم جذب می‌کنیم، بازیکنان با اخلاق که مهمترین مولفه من در جذب بازیکن است را انجام دهم.

وی با بیان اینکه باشگاه دست من را در جذب بازیکن باز گذاشت، گفت: لیگ برتر یک لیگ کاملا تاکتیکی است که سه جایگاه را پیش‌بینی می‌کنم منطبق شدن بازیکنان با بازیکنان لیگ برتر و ان‌شاءلله در سال های بعد برویم به سمت قهرمانی و تمام سعی ما این است که تیم را با یک جایگاه خوب حفظ کنیم.

کردی اظهار کرد: پست و عناوین مهم نیست و هر کس که بتواند کمکی به این تیم کند دست او را می‌بوسم، به هیچ دلالی اجازه دخالت در تیم را ندادیم، حواشی‌ها اگر وارد تیم شوند قطعا ضربه می‌زنند.

سرمربی تیم فوتسال زرند ایرانیان گفت: سالن دانشگاه آزاد زرند در حال تکمیل است و اگر این سالن تکمیل شوند قطعا یکی از بهترین سالن‌های فوتسال در آسیا است و قطعا ما می‌توانیم میزبانی مسابقات آسیا را نیز با این سالن بگیریم.

سرمربی تیم فوتسال زرند ایرانیان تصریح کرد: این تیم به لحاظ فنی و اخلاقی مربوط به من است و بحث مالی آن مربوط به باشگاه است، به‌طور قطع و یقین مهمترین هدف من بعد از تیم ایجاد آکادمی فوتسال در کرمان است.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول