اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جزئیات برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در نصف جهان+ پوستر هیئات

برنامه‌های هیئات اصفهان در ایام عزاداری سرور وسالار شهیدان در نصف جهان صورت مجازی و حضوری با رعایت آیین نامه‌های بهداشتی برقرار و به شرح زیر خواهد بود.

جزئیات برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در نصف جهان+ پوستر هیئات

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دوباره محرم از راه رسید و عطر مجالس حسینی(ع) در گوشه‌گوشه شهر را می‌توان با جان و دل استشمام کرد، عطر بندگی و توحید و ولایت که اگر جان را از غبار دنیا پاک و دل را از غیر خالی کنیم، همین عطر حسینی(ع) دست دل را از زمین می‌گیرد و تا آسمان بندگی می‌برد.

حق و حقیقت تابع زمان و مکان نیست و از همین رو هر روز عاشورا و هر زمین کربلا است و ندای «هل من ناصر ینصرنی حسین بین علی(ع)» از ازل تا ابد در گوش عالم هستی پیچیده تا ما آدمیان راه خود را انتخاب کنیم، شکرگزار باشیم یا کفر پیشه کنیم.

خدارا شکر که مجالس حسینی(ع) برقرار است و می‌توانیم از خیمه اهل بیت(ع) جان را از معرفت و عشق سیراب کنیم اما در شرایط کنونی باید بیش از پیش مراقب سلامتی خود و دیگران باشیم، البته فراموش نکرده‌ایم که همین مساجد و هیات‌ها و بچه‌های هیاتی بودند که در کوچه و خیابان شبانه‌روز به دنبال ضدعفونی کردن معابر و تولید و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی بودند.

همین بچه‌ها بودند که مجالس عزای امام حسین(ع) را با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برپا کردند و درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هیات را بالاتر از همه جاهای دیگر نگه داشتند و امسال هم شبانه روز زحمت کشیدند تا مردم سلامت روح و جسم را توامان داشته باشند و در امنیت به مجالس حسینی پا بگذارند که نام و نشان برخی هیات‌های شهرمان را در ادامه خواهیم داشت.

هیات انصارالحسین

عزاداری سید و سالار شهیدان با سخنرانی حجت‌الاسلام سرلشکر و حیدری کاشانی و با مداحی محمدجواد احمدی و محمد یزدخواستی در خیابان آتشگاه برگزار می‌شود، این مراسم از ۱۸ تا ۲۸ مرداد و از نماز مغرب و عشا در خدمت عزاداران است و هر شب به طور زنده نیز از صفحه اینستاگرام پخش خواهد شد.

 

مجموعه فرهنگی رهپویان وصال 

 

هیات فدائیان حسین

 

مجموعه فرهنگی باران

 

مجموعه فرهنگی عاشوراییان 

 

مجموعه فرهنگی یادگاران امام(ره)

 

هیات مکتب‌الحسین

موسسه فرهنگی ۱۵ خرداد 

مجموعه فرهنگی دارالسلام

هیات حیدریون  اصفهان 

هیات عاشقان ثارالله

هیات باب‌الحوائج

 

هیات

هیات ائمه اطهار

 

مجموعه فرهنگی سردار شهید

هیات شیفتگان آقاابوالفضل(ع)

حوزه هنری استان اصفهان

هیات حسن‌ابن علی(ع)

در پایان به نوبه خود و دوباره از همه عزاداران و عاشقان مکتب آل الله(ع) التماس دعا و همچنین رعایت جدی و بیش از پیش موارد بهداشتی را داریم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۴/ج۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول