اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

بررسی مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم در «دوشنبه»

بانک ملی تاجیکستان از برگزاری جلسات موضوعی در زمینه مبارزه با پولشویی، تأمین مالی تروریسم و گسترش سلاح های کشتار جمعی در شهر دوشنبه خبر داد.

بررسی مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم در «دوشنبه»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، نمایندگان گروه اوراسیایی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم مجموعه‌ای از جلسات موضوعی را در پایتخت تاجیکستان با نمایندگان بخش‌های دولتی و خصوصی این کشور، برگزار کردند.

این جلسات توسط بانک ملی تاجیکستان به عنوان یک نهاد مجاز در زمینه مبارزه با قانونی شدن (پولشویی) عواید ناشی از جرائم، تامین مالی تروریسم و تامین مالی گسترش سلاح‌های کشتار جمعی سازماندهی و برگزار شد.

به طور ویژه، چنین جلساتی با نمایندگان سازمان‌های اجرای قانون و نیروهای انتظامی، مقامات نظارتی و بخش خصوصی برپا شد.

دریافت اطلاعات اضافی و بررسی اختلافات آشکار شده در زمینه ارزیابی خطرات منطقه‌ای با نمایندگان تاجیکستان و همچنین مشخص کردن میزان اهمیت و افزایش اجرای نتیجه گیری‌های قبلی بخش‌های دولتی این کشور، از اهداف این جلسات عنوان شده است.

بر اساس پرسشنامه گروه اوراسیا برای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، ارزیابی منطقه‌ای خطرات در زمینه قانونی شدن عواید ناشی از جرائم و تامین مالی تروریسم قبلا با مشارکت مقامات مربوطه این کشور انجام شده و طی جلسات، نتیجه گیری‌هایی در مورد خطرات منطقه‌ای برای تاجیکستان بررسی شدند.

گفتنی است که در چارچوب پروژه «برگزاری ارزیابی منطقه‌ای خطرات در زمینه پولشویی و مبارزه با تروریسم» کارشناسان گروه اوراسیا در برابر ارزیابی خطرات منطقه‌ای در تاجیکستان همچنین ملاقات‌هایی را در ازبکستان، قزاقستان، ترکمنستان، قرقیزستان، بلاروس و روسیه برپا می‌کنند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول