اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

«شهید طاهری» آخرین شهید پلیس نیست/ نیروی انتظامی تا پای جان برای برقراری امنیت ایستادگی می‌کند

رئیس پلیس پایتخت در مراسم تشییع پیکر مامور شهید کلانتری گاندی گفت: پلیس به عنوان سرباز ولایت تا پای جان برای برقراری امنیت ایستادگی می‌کند.

«شهید طاهری» آخرین شهید پلیس نیست/ نیروی انتظامی تا پای جان برای برقراری امنیت ایستادگی می‌کند

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در مراسم تشییع پیکر ستوان سوم شهید یاسر طاهری، مامور کلانتری ۱۰۳ گاندی که در درگیری با سارقان مسلح منزل به شهادت رسید، اظهار داشت: در کشور ما، برقراری امنیت با توجه به توطئه‌های فراوان علیه جمهوری اسلامی ایران، کاری بسیار سخت است؛ دشمن تلاش و هزینه‌های سنگینی برای برهم زدن امنیت کشور می‌کند و به‌دنبال خدشه‌دار کردن امنیت تهران است.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: شهید طاهری، دومین جوانی است که در راه مبارزه با سارقان مسلح در 10 روز گذشته در تهران به شهادت رسید؛ وی فردی رشید، رعنا، دلاور و تیزهوش بود که در حال بررسی منطقه استحفاظی خود در خیابان آفریقا به فردی مشکوک شد، متهم کیسه‌ای حاوی وسایل سرقتی به‌همراه داشت، شهید طاهری زمانی که قصد داشت از این شخص پرس‌وجو کند، متهم مذکور به‌سرعت سوار بر یک وانت شد، در ادامه این شهید رشید، خود را به عقب خودروی وانت پرتاب کرد سپس خودرو به‌صورت مارپیچ به‌نحوی که بتواند شهید طاهری را به پایین اندازد، چندین کیلومتر به فرارش ادامه داد که در نهایت خودرو در ترافیک در بلوار مدرس ماند که شهید طاهری برای بازداشت متهم دست به کار شد اما تیم همراه این سارق، ناجوانمردانه و از پشت‌سر، شهید طاهری را هدف گلوله قرار دادند و به‌سمت وی پنج تیر شلیک کردند البته شهید طاهری نیز با استفاده از اسلحه به‌سمت سارقان مسلح تیراندازی کرد اما در نهایت به فیض شهادت نائل شد.

سردار رحیمی با بیان اینکه مدال افتخار برازنده شهید طاهری بود، ادامه داد: برای ما و خانواده وی سخت است که یک جوان رعنا را از دست دادند اما خداوند متعال قدرت صبر را به خانواده وی خواهد داد.

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه نیروی انتظامی به‌عنوان سربازان ولایت و خادمان ولایت همواره تا پای جان برای برقراری امنیت ایستادگی می‌کند تصریح کرد: شهید طاهری آخرین شهید ما نخواهد بود چراکه ما سرباز اسلام، انقلاب و جمهوری اسلامی بوده و کار اباعبدالله الحسین(ع) را ادامه داده و نمی‌گذاریم این پرچم بر زمین بیفتد.

گفتنی است ستوان سوم « شهید یاسر طاهری» مأمور کلانتری۱۰۳ گاندی ساعت ۲۱:۳۰ شنبه ۱۶ مرداد در درگیری با سارقان مسلح منزل به شهادت رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول