اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کسب رتبه برتر کشوری در کارنامه اشتغال‌زایی کمیته امداد سمنان

معاون اشتغال و خودکفایی امداد استان سمنان از کسب رتبه برتر در کارنامه عملکرد حوزه اشتغال خبر داد و گفت: سمنان جزو سه استان نخست در کسب شاخص‌ها و اقدامات حوزه اشتغال و خودکفایی قرار گرفت.

کسب رتبه برتر کشوری در کارنامه اشتغال‌زایی کمیته امداد سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، علیرضا خدابنده گفت: بخش اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان موفق به کسب رتبه نخست کشوری آموزش مهارتی منجر به ایجاد شغل با ۱۸۶.۶۷ درصد شد.

وی بیان کرد: این نهاد در حوزه خودکفایی و اشتغال موفق به کسب رتبه چهار کشوری در جذب و به‌کارگیری جهادگران کارآفرین با تحقق ۲۵۰ درصدی شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان به کسب رتبه پنج کشوری اعتبارسنجی با ۸۴.۹۳ درصدی اشاره کرد و افزود: رتبه نخست کشوری در این زمینه ۸۷.۴۳ درصد بوده است.

وی به کسب رتبه ۶ کشوری در خصوص شاخص میانگین درآمد ماهانه طرح‌های اشتغال هدایت شغلی با ۱۵۳ درصد اشاره کرد و گفت: این حوزه موفق به کسب رتبه هفت کشوری در جذب منابع اعتباری با ۱۱۳ درصد شد.

معاون اشغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: بیش از سه هزار و ۶۰۰ طرح اشتغال توسط کمیته امداد در سال ۹۹ برای مددجویان استان سمنان ایجاد شده است.

به گزارش فارس؛ استان‌های فارس، سمنان و مازندران موفق به کسب رتبه عالی در کارنامه عملکرد اشتغال سال ۹۹ شدند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول