اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

هانی‌زاده: اگر جنگی صورت گیرد 5 جبهه علیه صهیونیست‌ها گشوده می‌شود

کارشناس مسائل بین الملل گفت: رژیم صهیونیستی قادر به جنگ علیه ایران نیست زیرا اگر جنگی صورت بگیرد 5جبهه در منطقه علیه رژیم صهیونیستی گشوده خواهد شد.

هانی‌زاده: اگر جنگی صورت گیرد 5 جبهه علیه صهیونیست‌ها گشوده می‌شود

حسن هانی‌زاده کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به زمینه‌ها و علل تهدیدات اخیر مقامات صهیونیستی علیه ایران اظهار داشت: در طول دو سال اخیر رژیم صهیونیستی در عرصه‌های نظامی و امنیتی و سیاسی با شکست های متعددی مواجه شده است و در عرصه میدانی شکستی که در غزه از رزمندگان فلسطینی متحمل شده و ناکارآمدی گنبد آهنین و افزایش ضریب آسیب پذیری رژیم صهیونیستی در برابر موشک های حماس و جهاد اسلامی مسائلی است که این رژیم با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

وی افزود: شکاف شدید میان دو تبار یهودی سفاردین و اشکنازی که به تقابل این دو تیره یهودی در اراضی اشغالی منجر شده است، برای نخستین بار است که در طول70سال گذشته دو تیره یهودی سفاردین و اشکنازی ها بدلیل وجود تبعیض و ناکارامدی دولت ها و کابینه رژیم صهیونیستی در برابر هم صف آرایی کرده اند و این امر موجب بحران سیاسی داخلی شد به گونه ای که در طول این دو سال رژیم صهیونیستی چهار بار انتخابات کنست برگزار کرد و هیچکدام از احزار اصلی رژیم صهیونیستی نتوانستند بیشترین کرسی کنست را بدست بیاورند.

هانی زاده ادامه داد: بعد از برکناری نتانیاهو و پیروزی نفتالی بنت به عنوان نخست وزیر، الان برخی از ژنرال‌ها درصدد بازسازی روحیه ارتش رژیم صهیونیستی برآمده‌اند و یک سری تحرکاتی را انجام می‌دهند.

این کارشناس مسائل بین الملل با تاکید بر اینکه اقدامات مشکوکی که در دریای عمان و بندر فجیره امارات صورت گرفت نشان می دهد که رژیم صهیونیستی درصدد اجماع سازی علیه ایران برآمده تا همه این ناکارآمدی‌ها را ناشی از نفوذ ایران جلوه دهد، گفت: رژیم صهیونیستی قادر به جنگ علیه ایران نیست زیرا اگر جنگی صورت بگیرد 5 جبهه در منطقه علیه رژیم صهیونیستی گشوده خواهد شد ولی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی سعی می‌کنند از طریق شورای امنیت و صدور بیانیه و جریان سازی علی ایران، ایران را در این فرآیند زمانی انتقال قدرت منزوی کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول