اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آمار مبتلایان به کرونا در حال افزایش است/ بیمارستان‌های همدان ظرفیت پذیرش بیمار ندارند

استاندار همدان با بیان اینکه فرمانداران نسبت به اجرای محدودیت‌های کرونایی، ویژه اقدام کنند گفت: موج جدید کرونا خطرناک، گسترده و نگران کننده است، ضمن اینکه آمار مبتلایان به کرونا در حال افزایش است و بیمارستان‌ها دیگر ظرفیت پذیرش بیمار را ندارند.

آمار مبتلایان به کرونا در حال افزایش است/ بیمارستان‌های همدان ظرفیت پذیرش بیمار ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه با فرمانداران شهرستان‌های استان با بیان اینکه دورهمی‌های شبانه به ویژه در پارک‌ها و بوستان‌ها، همدان را در شیب تند موج پنجم شیوع ویروس کرونا قرار داده است اظهار کرد: باید مسیرهای منتهی به بلوار ارم و گنجنامه مسدود و برق پارک‌ها و بوستان‌ها نیز خاموش شود.

وی با بیان اینکه شرط عبور از شرایط فعلی رعایت پروتکل‌ها، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمع ودوری از دورهمی‌هاست گفت: ویروس جهش‌یافته جدید از ویروس قبلی بسیار خطرناک‌تر است و همه باید مراقبت کنیم.

استاندار همدان با بیان اینکه فرمانداران در اجرای سریع طرح‌ها و محدودیت‌ها به طور جدی اقدام کنند تأکید کرد: فرمانداران و مدیران باید با جدیت و شتاب بیشتری وظایف و ماموریت‌ها را انجام دهند.

وی گفت: مسیر توسعه استان براساس برنامه راهبردی به طور کامل و با دقت و براساس کار علمی و کارشناسی ریل‌گذاری شده است که رشد و توسعه استان را در سال‌های آینده به همراه دارد.

شاهرخی افزود: برنامه راهبردی توسعه استان همدان تا پایان سال ۱۴۰۰ تدوین شده که در قالب همین برنامه، برش ۱۰۰ روزه‌ای نیز برای تابستان تهیه شد که اقدامات اجرایی و فعالیت‌های مدیریتی استان در  تمامی حوزه‌ها براساس این برنامه و سند، بدون کوچک‌ترین وقفه‌ای در حال انجام است.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول