اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

آغاز عملیات پروژه آبرسانی به 80 روستای شرق کرمان

عملیات آبرسانی به 80 روستای شرق استان کرمان و همچنین افتتاح پروژه آبرسانی به دهستان برج اکبر شهرستان فهرج به همت قرارگاه آبرسانی سپاه ثارالله استان کرمان آغاز شد.

آغاز عملیات پروژه آبرسانی به 80 روستای شرق کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در جمع خبرنگاران و با تبریک  17 مرداد به خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اول ما در استان کرمان آب است و ما جزو چهار استان دارای تنش آبی شدید آب هستیم و امسال در دستور کار ما آبرسانی به 307 روستا را گذاشتیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه 36 روستای استان طی سال گذشته آبرسانی شده است و 35 روستا نیز از ابتدای امسال آبرسانی شدند، افزود: امروز در شهرستان فهرج چهار روستا با جمعیتی بالغ بر یک‌هزار و 600 خانوار و 6 هزار و 500 نفر با زدن یک چاه مخزن و مخزن بتنی مردم روستاها از اب برخوردار شدند.

وی عنوان کرد: 110 روستای دارای تنش آبی اولویت اول ما است که می‌خواهیم در هفته دفاع مقدس با 190 هزار متر لوله‌گذاری کار را انجام دهیم و تا امروز کار به 130 هزار متر رسیده است.

معروفی گفت: در شرق استان نیز 80 روستا تعلق می‌گیرد که امروز 80 روستا را فعالیت انجام دادیم تا در هفته دفاع مقدس بتوانیم آب این 80 روستا را از آب غیرپایدار به آب پایدار تبدیل کرده و تنش آبی آن را بگیریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: این حرکت با کمک خیران، قرارگاه آب سپاه پاسداران، مسئولان آبفای شهرستان‌ها و گروه‌های جهادی و مشارکت مردم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول