اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

خدمت‌رسانی، رویکرد جدید یگان ویژه چهارمحال و بختیاری/ از ساخت مسکن محرومان تا توزیع 1500 بسته معیشتی

جانشین یگان ویژه چهارمحال و بختیاری با اشاره به تغییر رویکرد این مجموعه و ورود به مسائل اجتماعی از خدمت‌رسانی در جهت مقابله با ویروس کرونا و ساخت 3 واحد مسکن محرومان در سال جدید خبر داد.

خدمت‌رسانی، رویکرد جدید یگان ویژه چهارمحال و بختیاری/ از ساخت مسکن محرومان تا توزیع 1500 بسته معیشتی

محمد خرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در سال گذشته مهم‌ترین ماموریت بچه‌های یگان ویژه چهارمحال و بختیاری خدمت‌رسانی در جهت مقابله با ویروس کرونا بوده است.

در طول یک سال گذشته درگیری جدی در سطح استان نداشتیم

جانشین یگان ویژه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خوشبختانه در طول یک سال گذشته اغتشاش یا درگیری جدی در سطح استان وجود نداشته و فقط چند مورد درگیری قومی و فامیلی بود که با حضور به موقع یگان ویژه خاتمه یافت.

وی تصریح کرد: بچه‌های یگان ویژه با همکاری سایر پرسنل ناجا در راستای کنترل مبادی ورودی و خروجی، بحث نظارت و جلوگیری از تجمعات حضور فعال و اثرگذاری داشته‌اند.

خرمی اضافه کرد: متاسفانه در راستای این اقدامات پیشگیرانه تعدادی از پرسنل به بیماری کرونا مبتلا شدند اما با توجه به قدرت بدنی بالا مشکل جدی برای هیچ یک از پرسنل ایجاد نشد.

انتخابات اخیر بی‌حاشیه‌ترین انتخابات در استان بود

جانشین یگان ویژه چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: انتخابات امسال جزو آرام‌ترین و بی‌حاشیه‌ترین انتخاباتی بود که در سطح استان برگزار شد اما تمامی پرسنل از مدتی قبل تا مدتی بعد از برگزاری انتخابات در حالت آماده‌باش بوده و قبل از ایجاد هرگونه تنش فضا را مدیریت کردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر رویکرد جدید پرسنل یگان ویژه به صورت ویژه در فعالیت‌های اجتماعی حضور فعال می‌یابند به طوری که در طول سال گذشته ساخت سه واحد مسکن محرومان را کلید زدند و این منازل در شرف آماده‌سازی هستند.

خرمی تاکید کرد: همچنین در بحث کمک مومنانه بچه‌های یگان ویژه بیش از یک هزار و 500 بسته معیشتی را با هماهنگی کمیته امداد در بین محرومان استان توزیع کردند که آخرین مرحله توزیع عید غدیر بود.

آمادگی جذب 90 نفر در یگان ویژه استان

وی اظهار داشت: در حال حاضر هم یگان ویژه چهارمحال و بختیاری ظرفیت جذب 90 نفر را در بین سنین 18 تا 24 سال و در صورت داشتن کارت فعالی تا 26 سال و در صورت داشتن مدال قهرمانی تا 28 سال دارد که افرادی که تمایل به حضور دارند می‌توانند به یگان ویژه استان در جاده شهرکرد به فرخشهر مراجعه کنند.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول